شناسهٔ خبر: 34849756 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک خبر داد:

توزیع ۲۰۰ بسته‌ حمایتی بین اقشار آسیب پذیر مناطق حاشیه اندیمشک

اندیمشک- سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک از تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته حمایتی غذایی، بهداشتی ویژه اقشار آسیب پذیر حاشیه شهر اندیمشک به مناسبت عید غدیر خم خبر داد.

صاحب‌خبر -

زهرا بهاروندی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با تبریک عید سعید غدیر اظهار کرد: ۱۲۰ بسته‌ حمایتی غذایی و ۸۰ بسته‌ بهداشتی بین خانوارهای آسیب پذیر روستاهای علی آباد، پاپی آباد و ده ایجی بخش مرکزی و شهرک دوکوهه توزیع شد.

وی حمایت از اقشار آسیب پذیر را امری مهم و ضروری در جامعه دانست و افزود: این بسته‌های حمایتی شامل اقلام خوراکی وخشکبار و هم چنین مواد شوینده و بهداشتی است.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک تصریح کرد: فعالیت‌های این جمعیت در راستای توانمند سازی اقشار آسیب پذیر ادامه خواهد داشت.

وی با تشکر از خیرین اندیمشک برای مشارکت در طرح‌های حمایتی جمعیت هلال احمر اندیمشک از اقشار آسیب پذیر گفت: با همکاری خیران نیک‌اندیش قطعا در مسیر حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه با سرعت بیشتری خدمات رسانی می‌شود.

بهاروندی اظهار کرد: در بخش اول توزیع این بسته‌ها، ۷۵ بسته‌ حمایتی بهداشتی و کیف امداد و کمک‌های اولیه در مناطق عشایری سخت‌گذر  بخش الوار گرمسیری به خانواده‌ها اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان با جمعیتی افزون بر ۱۷۰ هزار نفر جمعیت حلقه اتصال استان‌های لرستان، ایلام و خوزستان است.

نظر شما