شناسهٔ خبر: 34849583 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پیشنهاد جدید بارسلونا به پاری سن ژرمن؛ 15 تا 20 میلیون یورو برای قرض گرفتن نیمار و بند خرید اختیاری 150 میلیونی

مهدی آزادی

بارسا تلاش می‌کند در کمتر از دو هفته تا پایان پنجره نقل و انتقالات، نیمار را برگرداند.

صاحب‌خبر -

طرفداری - بارسلونا قصد ندارد به راحتی بیخیال جذب نیمار شود.

به گزارش موندو دپورتیوو، پس از انتقال قرضی فیلیپه کوتینیو به بایرن مونیخ، عملا بارسا دیگر قادر نیست برای بازگرداندن نیمار، بازیکنی را در قرارداد بگنجاند. کوتینیو شخصا ترجیح داد راهی بایرن شود و بارسا هم مایل نیست دمبله یا سمدو را طبق درخواست پاری سن ژرمن، وارد معامله کند. از این رو تنها ارائه پیشنهاد حاوی صرفا پول، می‌تواند راهگشای مسئله باشد. رادیو کاتالونیا دیروز اعلام کرد بارسا قصد دارد پیشنهادی کتبی و رسمی برای خرید قرضی نیمار به پاری سن ژرمن ارسال کند که صحت دارد.

در واقع دیروز عصر با حضور همه مدیران ارشد فنی و مالی باشگاه، بر سر این موضوع بحث شد که آیا بارسا پیشنهاد قرضی با بند خرید اختیاری بفرستد یا اجباری و یا اینکه اساسا آیا باشگاه توانایی پرداخت رقمی هنگفت در تابستان سال آتی را دارد یا خیر. بارتومئو مخالف بند خرید اجباری است. پیشنهاد فعلی بارسا مشخص است: پرداخت رقمی بین 15 تا 20 میلیون یورو برای قرض گرفتن نیمار و پرداخت 150 میلیون یورو در تابستان 2020. کاتالان‌ها می‌دانند طبق قرارداد میان نیمار و پاری سن ژرمن، این بازیکن می‌تواند سال بعد با پرداخت 170 میلیون یورو جدا شود. پیشنهاد بارسا هم در مجموع همان رقم را در بر می‌گیرد.

برخی مدیران بارسا به بارتومئو پیشنهاد کرده‌اند که با گنجاندن بند خرید اجباری، کار را تمام کند چرا که او می‌تواند در تابستان سال بعد، روی فروش بازیکنانی چون کوتینیو، دمبله و سمدو برای جبران هزینه‌ها حساب کند. ظاهرا اطرافیان نیمار معتقدند بارسا در نهایت حاضر خواهد شد بند خرید اجباری را در قرارداد بگنجاند.

نظر شما