شناسهٔ خبر: 34849352 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

یک ساعت پر از ترس و هیجان در اتاق فرار با دوستانتان

صاحب‌خبر -

در جنگلهای بخش شمالی استرالیا موجودی مخوف و پرهیبت وجود دارد که به گفته ی بومی های منطقه یک جادوگر یا روح جادوگری ترسناک است. روح جادوگر علاقه شدیدی به ربودن، کشتن و تغذیه از مغز انسان ها دارد. در سر تا سر جنگل سرهای کوچک شده ی انسان هایی وجود دارد که توسط این موجود خبیث کشته شده اند.

باتلاق هایی پر از مواد سمی و اسیدی، تله های مرگبار، وجود اجساد بدون سر چسبیده شده به درخت که تنها استخوان از آن ها به جا مانده است. روح جادوگر پیامی برای انسانها ندارد جز هشدار، صداهای وحشتناک و عجیب، وجود تابلوهایی قدیمی که جوهرشان چیزی جز خون نیست و بوی مرگ میدهد.

 علائم و نشانه های وحشتناک جادوگری بر روی درختان سکویای غول پیکر استرالیا ، حرکت سایه های سیاهرنگ در اطراف شما که ترس تان را دو چندان میکند.

شما غافل از همه جا  بدون اطلاع قبلی برای گذراندن تعطیلات و ساعاتی خوش در کنار خانوادتان به چنین جای مرموز، دلهره آور و ترسناکی سفر می کنید. جنگلی که ربودن انسانها توجه شما را به خود جلب می کند و شما را به تقلا و تکاپو برای نجات عزیزانتان وا میدارد.

عزیزانی که در چنگ موجودی اهریمنی و پلید گرفتار هستند. چه چاره ای جز نابود کردن روح جادوگر شیطان صفت دارید؟ این مطلب فقط یک داستان وحشت آفرین نیست یا یک فیلم که در خانه از دیدن آن لذت ببرید. شما میتوانید این موقعیت را لمس کنید. یک تجربه برای حضور در چنین شرایط ترسناکی میتواند بسیار مهیج باشد. چیزی که مهم است، حضور در چنین موقعیتهایی باعث میشود که خودمان را بیشتر بشناسیم. در ادامه این نوشته درباره اتاق های فرار و ویژگی های آنها با بازیلا همراه باشید.

اتاق فرار و ماجراهای وهم آلودش:

همه این ماجراهای پیچیده و پر پیچ و خم را در اتاق فرار انیگما تجربه میکنید. اتاق فرار فضایی مهیج، سرد، مخوف و پرچالش همراه با حس تعلیق، وحشت، دلهره، کنجکاوی و هیجان است. محیطی که در آن همراه با لفافه ای از تهدیدهای روانی، جنایی و ...  زمان به تندی پیش میرود. شما فقط 60 دقیقه فرصت دارید.

اتاق فرار ما را به چالش میکشد که قدرت و جسارت مواجهه با مشکلات را داشته باشیم. در این بازی گروهی، شما نیازمند اندکی خلاقیت، اتحاد، شهامت، خودباوری و روحیه ای مبارز هستید.

یک ساعت پر از هیجان را سپری کنید، اوقاتی که آدرنالین خون شما و ضربان قلبتان را به اوج میرساند. شما به همراه تعدادی از دوستانتان وارد یک اتاق میشوید، در پشت شما بسته میشود و با یک سناریوی ترسناک و هیجان انگیز مواجه میشوید. باید با کار گروهی و استفاده از نشانه ها بتوانید از اتاق فرار کنید.

ژانر بازیهای اتاق فرار:

بازیهای اتاق فرار تمهای متفاوتی دارند، پلیسی، جنایی و دلهره آور. شما بر اساس ذوق و سلیقه خود و گروهتان یک تم را انتخاب کرده سپس وارد اتاق میشوید. بازی هیجان انگیز و خاطره انگیزی برای شما آغاز میشود.

چرا بازی اتاق فرار را تجربه کنیم؟

اتاق فرار ترسناک جنگی تمام عیار برای ماندن و گریختن است. یک نسخه واقعی از همه کابوسها و نگرانیهای ما.  استرسهایی که در زندگی روزمره،  دنیای خواب و یا مجازی، ذهن را درگیر میکند. انسان بصورت ذاتی و غریزی یکسره در حال فرار و گریز است.

فرار از خود، ترس از ارتفاع، دلهره از آینده، اضطراب بدون مرز، استرس لحظه ای و ماجراجویی های ناخواسته، چالش های غیرمنتظره، جسارت بودن، تلاش بی وقفه، جنگ قدرتی و روحی که میتوان در هر چیزی دیده شود و پیام آور زندگی باشد.

در واقع این بازی میتواند همان الگوی درونی خود ما برای زندگی باشد.  همان توانمندیها و نیروی انسانی را برای گذار از همه چالشها و بایدها و نبایدها جلوی چشممان می آورد.

ذهن ما برای مواجهه با مشکلات پردازش میکند. اکسیری میشود برای دریافت توانمندی من بشری برای فائق آمدن بر مشکلات. ما با واژه فرار نامأنوسیم اما در این بازی باور خود را تقویت میکنیم.

رابطه اتاق فرار و زندگی انسان:

قدرت تفکر انسان  شاه کلید هر راهی را برای برون رفت از مشکلاتش است. بنابراین به هر بازی و ایده به عنوان آزمونی جدید میتوانیم بنگریم. برای دست و پنجه نرم کردن با هر مشکل، در دنیای ما انسانها باید گریز زد یا فراری رو به جلو داشت.  امتحان کنید!  اتاق فرار و این چالش محیطی، راهی است برای تقویت فلسفه بودنتان.

اتاق فرار ترسناک یک سرگرمی به جذابیت بازیهای کامپیوتری

ایده بازی اتاق فرار از بازیهای کامپیوتری گرفته شده است. شبیه سازی بازیهای مهیج کامپیوتری در یک اتاق واقعی تا تمام چالشها و حسهای هیجان انگیز بازی با قدرت بیشتری شرکت کننده ها را درگیر میکند. حالا تصور کنید که این اتاق فرار وهم انگیز و ترسناک هم باشد، بهمراه یک سناریوی جذاب!

انتخاب کنید روح مخوف جادوگری به دنبال شما و عزیزانتان باشد یا یک قاتل زنجیره ای؟ شاید هم ترجیح میدهید در زیرزمین یک نوانخانه با روح یتیمانی که سالها پیش در آنجا در آتش سوختند، حبس شوید. یا اینکه همنشین مادربزرگ و پدربزرگ نازنینی شوید که از انسانها تغذیه میکنند.

منبع: www.bazila.ir // enigmaescaperoom.ir

نظر شما