شناسهٔ خبر: 34848078 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

منافی در گفت‌وگو با میزان:

بازیکنان پرسپولیس چشم بسته یکدیگر را پیدا می‌کنند/ امیدوارم جونیور مثل بودیمیر نباشد

جواد منافی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس چند سال است کنار هم بازی می‌کنند و چشم بسته می‌توانند یکدیگر را پیدا کنند.

صاحب‌خبر -

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار هفته اول مقابل پارس‌ جنوبی جم‌ اظهار داشت: ترکیب فعلی پرسپولیس به مراتب قدرتمندتر از فصل گذشته است و کنار آن اسکلت‌ اصلی این تیم حفظ شده است. به هر حال پس از جدایی برانکو، همه باید از کالدرون حمایت کنند.

وی ادامه داد: بازیکنانی که در نقل‌و‌انتقالات جذب شدند، در گذشته هم عضوی از این تیم بودند و همین یک امتیاز مثبت برای کالدرون است. خوشبختانه در تمام پست‌ها پرسپولیس بازیکنان توانمندی دارد. امیدوارم جونیور هم مانند بودیمیر نباشد و بتواند در کنار علیپور برای پرسپولیس مثمرثمر باشد.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس چند سال است کنار هم بازی می‌کنند و چشم بسته می‌توانند یکدیگر را پیدا کنند. پبشکسوتان و هواداران باید از شروع لیگ از پرسپولیس حمایت کنند تا این تیم خوب نتیجه بگیرد. امیدوارم در بازی مقابل پارس‌ جنوبی بازیکنان کوبنده در زمین ظاهر شوند تا بتوانند لیگ را مقتدرانه و با توپی پُر شروع کنند. شاگردان کالدرون باید در نیم فصل نخست امتیازات را جمع کنند تا در نیم فصل دوم با مشکلی مواجه نشوند. با این شرایطی که پرسپولیس دارد به نظرم این تیم در لیگ نوزدهم هم یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی به حساب می‌آید.

منافی در خصوص برگزاری دربی در هفته چهارم خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات گسترده‌ای که در استقلال صورت گرفته، بازیکنان این تیم به چند هفته زمان نیاز دارند تا بتوانند هماهنگی لازم را به دست بیاورند. البته دربی شرایط خاص خودش را دارد و خیلی زود است بخواهیم درباره نتیجه شهرآورد پایتخت اظهارنظر کنیم. بازیکنان باید پله پله جلوتر بروند و نباید تمام تمرکزشان را به دربی معطوف کنند.

انتهای پیام/

نظر شما