شناسهٔ خبر: 34847173 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

تیم منتخب ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس در فصل 2019/20 از نگاه ترنسفرمارکت (عکس)

شهروز حدادیان

تیم منتخب ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس بدون شک می تواند یکی از قدرتمندترین تیم های حال حاضر جهان باشد که توانایی شکست هر تیمی را داراست.

صاحب‌خبر -

طرفداری - نام 5 بازیکن لیورپول، 3 بازیکن منچسترسیتی، 1 بازیکن تاتنهام هاتسپر، 1 بازیکن منچستریونایتد و 1 بازیکن چلسی در تیم منتخب ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس در فصل 2019/20 به چشم می خورد.

به گزارش ترنسفرمارکت، آلیسون بکر (لیورپول) به عنوان دروازه بان، آیمریک لاپورته (منچسترسیتی) و ویرجیل فن دایک (لیورپول) به عنوان مدافعین میانی، اندی رابرتسون (لیورپول) به عنوان مدافع چپ و ترنت الکساندر آرنولد (لیورپول) به عنوان مدافع راست ارزشمندترین بازیکنان در پست های دفاعی هستند و در تیم منتخب جای می گیرند.

میانه میدان به دو هافبک فرانسوی چلسی و منچستریونایتد تعلق می گیرد. انگولو کانته و پل پوگبا با ارزشی 100 میلیون یورویی، کوین دی بروین (منچسترسیتی) را جلوتر از خود می بینند تا ترکیب جالبی در خط میانی تشکیل شود.

رحیم استرلینگ (منچسترسیتی)، محمد صلاح (لیورپول) و هری کین (تاتنهام هاتسپر) به عنوان سه بازیکن ارزشمند لیگ برتر انگلیس، مثلث تهاجمی این ترکیب را تشکیل می دهند.

تیم منتخب ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس

نگاهی به 20 انتقال گرانقیمت لیگ برتر انگلیس در تابستان 2019

نگاهی به ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس از نگاه ترنسفرمارکت

ارزشمندترین بازیکنانی که در تابستان 2019 از لیگ برتر انگلیس خارج شدند از نگاه ترنسفرمارکت

نگاهی به گرانقیمت ترین بازیکنان انگلیسی تاریخ؛ مگوایر بالاتر از استرلینگ در صدر لیست قرار گرفت

نظر شما