شناسهٔ خبر: 34844283 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

درگیری شدید ارتش و تروریست‌ها در فرودگاه خان شیخون سوریه

گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد درگیری شدیدی بین نیرو‌های ارتش این کشور و تروریست‌ها در فرودگاه شهر خان شیخون در ادلب سوریه در جریان است.

صاحب‌خبر -

درگیری شدید ارتش و تروریست‌ها در فرودگاه خان شیخون سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه وابسته به گروه‌های تروریستی اعلام کرد درگیری شدیدی بین نیرو‌های ارتش این کشور و تروریست‌ها در فرودگاه شهر خان شیخون در ادلب سوریه در جریان است.

شبکه تلویزیونی المیادین پیش از این گزارش داده بود ارتش سوریه بعد از ۵ سال وارد شهر خان شیخون در استان ادلب در شمال غرب سوریه شد.

رامی عبدالرحمن، مدیر مرکز دیدبان حقوق بشر سوریه گفت نیرو‌های سوری شب یکشنبه وارد خان شیخون شده‌اند و در سایه درگیری مسلحانه شدید، در حال پیشروی هستند.

عبدالرحمن توضیح داد این اولین بار است که پس از ۵ سال نیرو‌های دولتی سوریه وارد شهر خان شیخون شدند. ارتش سوریه سال ۲۰۱۴ کنترل این شهر را از دست داد.

ارتش سوریه موفق شده است که از شمال غرب شهر وارد شود و بر چندین ساختمان نیز مسلط شود. همچنین بر اساس تازه‌ترین خبر‌ها ارتش سوریه راه کمک رسانی به تروریست‌های مستقر در خان شیخون را قطع کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما