شناسهٔ خبر: 34844228 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر انگلیس؛

ولورهمپتون، منچستریونایتد را متوقف کرد

تهران- ایرنا - بازیکنان ولورهمپتون در آخرین دیدار هفته دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس با کسب تساوی برابر منچستریونایتد، فرصت صدرنشینی را از بازیکنان این تیم گرفتند.

صاحب‌خبر -

شاگردان «اوله گنار سولسشیر» که در هفته نخست این رقابت ها تیم مدعی چلسی را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داده بودند بامداد سه شنبه برای صدرنشینی در این مسابقات به پیروزی حداقلی یک بر صفر مقابل ولورهمپتون نیاز داشتند اما با کسب تساوی یک بریک نتوانستند در صدر جدول رده بندی این مسابقات قرار گیرند.
هرچند بازیکنان شیاطین سرخ در بیش از ۶۵ درصد از بازی مالکیت توپ و میدان را دراختیار خود داشتند اما فقط «آنتونی مارسیال» در دقیقه ۲۷ موفق به گلزنی برای این تیم شد و «پل پوگبا» یکی از گرانترین هافبک های تهاجمی دنیا دردقیقه ۶۷  با به هدر دادن ضربه پنالتی فرصت برتری را از تیمش گرفت و ناکام ترین بازیکن زمین لقب گرفت.


بازیکنان ولورهمپتون که با دفاع متمرکز فقط چشم به ضد حملات در این دیدار  داشتند از چهار فرصت گلزنی خود یکی را به گل تبدیل کردند.
آنان به رغم اینکه زمان کوتاه تری توپ و میدان را دراختیار داشتند اما حملاتشان بر روی دروازه منچستریونایتد به قدر کافی خطرساز بود.


البته بازیکنان این تیم که با گلزنی «روبن نه وس» دردقیقه ۵۵ بازی را به تساوی کشاندند  ۲ برابر حریف نیز کرنر زدند.
شیاطین سرخ با کسب این تساوی چهار امتیازی شده و به رده چهارم جدول رده بندی این مسابقات صعود کردند.
ولورهمپتون نیز هر چند با کسب امتیاز این دیدار جمع امتیازات خود را به ۲ رساند اما جایگاه سیزدهم این تیم درجدول رده بندی این رقابت ها بدون تغییر باقی ماند.
نتایج کامل رقابت های هفته دوم لیگ برتر انگلیس:
آرسنال  ۲ -  برنلی یک
برایتون یک -  وستهام یک     
اورتون یک  - واتفورد صفر
ساوتهمپتون یک  -  لیورپول  ۲     
استون ویلا یک  -  بورنموث ۲    
نوریچ     سه  -     نیوکاسل یک      
منچسترسیتی ۲ -   تاتنهام ۲
 شفیلد یونایتد  یک -  کریستال پالاس صفر     
چلسی یک  -  لسترسیتی یک
ولورهمپتون یک -  منچستر یونایتد یک
هم اکنون تیم های لیورپول، آرسنال، منچسترسیتی و منچستریونایتد عناوین اول تا چهارم جدول رده بندی این رقابت ها را دراختیار خود دارند ما بقی تیم ها در رده های بعدی قرار گرفتند.

نظر شما