شناسهٔ خبر: 34844214 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعزام 11 بوکسور زنجانی به المپیاد استعدادهای برتر ورزشی

دبیر هیأت بوکس استان زنجان از اعزام 11 بوکسور زنجانی به المپیاد استعدادهای برتر ورزشی خبر داد و گفت: ورزشکاران زنجانی در آمادگی کامل به سر می‌برند.

صاحب‌خبر -

ابراهیم عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از چند روز قبل المپیاد استعدادیابی ورزشی در کشور در حال برگزاری است.

دبیر هیأت بوکس استان زنجان با بیان اینکه مسابقات بوکس المپیاد استعدادهای برتر ورزشی از روز یکم شهریور تا ششم شهریورماه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: اعزام بوکسورها 31 مردادماه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه از کل استان‌ها در این المپیاد ورزشی حضور دارند، تصریح کرد: المپیاد در 14 وزن برگزار و هر استان می‌تواند در 12 وزن شرکت کند.

عباسی با بیان اینکه استان زنجان نیز با اعزام 11 بوکسور در 11 وزن در این المپیاد ورزشی شرکت خواهند کرد، گفت: در مجموع امسال 11 بوکسور، سه مربی و یک سرپرست به مسابقات اعزام می‌شوند.

دبیر هیأت بوکس استان زنجان با اشاره به اینکه مسابقات در رده‌های سنی 13 و 14 سال برگزار می‌شود، اضافه کرد: آمادگی ورزشکاران اعزامی بالا بوده و امید به کسب مدال داریم.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن برگزاری المپیادهای استعدادیابی در حوزه ورزش بیان کرد: المپیاد استعدادهای برتر تضمینی برای آینده ورزش کشور است و در تربیت بهتر ورزشکاران در رشته‌های مختلف کمک خواهد کرد.

دبیر هیأت بوکس استان زنجان با بیان اینکه در تربیت ورزشکاران در رشته ورزشی بوکس نیز در استان تلاش بسیاری شده است، اضافه کرد: بر همین اساس شاهد حضور ورزشکاران این رشته ورزشی در رقابت‌های مختلف هستیم.

به گزارش فارس، استان‌های زنجان، اردبیل، البرز، کرمانشاه، قزوین، تهران، سیستان و بلوچستان، کردستان، مازندران و گلستان ۱۰ استان کشور میزبان دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور هستند.

رقابت‌های بدمینتون، واترپلو، ووشو و ژیمناستیک در بخش پسران، سنگنوردی در دو بخش دختران و پسران و کاراته در بخش دختران در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود و این مسابقات در هفت رشته از 26 مردادماه آغاز شده و برگزاری آن تا 15 شهریورماه ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/73005/ق30

نظر شما