شناسهٔ خبر: 34843689 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

تصادف ؛ مهم‌ترین عامل مرگ و میر جوانان در پایتخت

همشهری‌آنلاین: رئیس نظام پزشکی کشور گفت: بیشترین عمر از دست رفته علی الخصوص در بین جوانان در تهران در اثر «تروما» یا تصادف است و امیدواریم با کمک و حمایت مدیریت شهری بتوانیم با اصلاح روش ها و برنامه ها از میزان این مرگ و میر بکاهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهرنوشت، محمدرضا ظفرقندی در نشست افتتاح کلینیک فوق تخصصی انکولوژی و خون و امضای یادداشت تفاهم میان شهرداری تهران و سازمان نظام پزشکی، ضمن تبریک عید غدیر گفت: به عنوان نماینده جامعه پزشکی از حوزه سلامت شهرداری برای ایجاد این مرکز تشکر می کنم.

ظفرقندی در ادامه با اشاره به پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو، اظهار داشت: پویش دوچرخه‌سواری که توسط شهردار تهران انجام می‌شود هم نمادین است و هم واقعی و می‌تواند به تغییر سبک زندگی و کم شدن بیماری در شهر بینجامد و امیدواریم که این حرکت به صورت مستمر و فراگیر ادامه پیدا کند.

او افزود: بیشترین عمر از دست رفته علی‌الخصوص در بین جوانان در تهران در اثر «تروما» یا تصادف است و امیدواریم با کمک و حمایت مدیریت شهری بتوانیم با اصلاح روش‌ها و برنامه ها از میزان این مرگ و میر بکاهیم.

ظفرقندی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه و کمک شهرداری بتوانیم قدم مثبتی برای اصلاحات اساسی در حوزه سلامت در شهر تهران برداریم.

نظر شما