شناسهٔ خبر: 34843671 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان؛

حفظ و استمرار انقلاب در گرو تبعیت از ولایت است

مصطفی پور حفظ و استمرار انقلاب را در گرو تبعیت از ولایت دانست و گفت: ولایت پذیری زمینه ساز ظهور حکومت حضرت مهدی( عج) است و باید گوش به فرمان ولی فقیه بود تا ولایت پذیری ملت کامل و ظهور محقق شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حسین مصطفی پور »امروز( دوشنبه، ۲۸ مرداد) در آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گیلان در آستان متبرکه فاطمه اخری(س) در رشت با بیان اینکه این جشنواره متبرک به نام امام رضا (ع)شده است بر ترویج فرهنگ رضوی در جامعه تاکید کرد.


معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان برگزاری چنین جشنواره هایی را انگیزه ایی جهت ترویج سیره اهل بیت(ع) دانست و افزود: این جشنواره اقدامی هوشمندانه از سوی نهاد کتابخانه های عمومی جهت ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) بود.


وی با بیان اینکه کتاب قرآن معجزه اسلام است به اهمیت کتاب در اسلام اشاره و بیان کرد: در آیات و روایات بر مطالعه کتاب و ارتقا دانش و آگاهی تاکید شده است.


مصطفی پور با اشاره به عید غدیر که عید امامت و ولایت است تصریح کرد: ولایت و امامت یک کلیدواژه در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و انقلاب ما نیز بر تبعیت از ولایت پایه گذاری شده است.


وی به تحریم ها و تهدیدهای دشمن در طول ۴۰ سال انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: برای استمرار این انقلاب از گردنه های سختی عبور کرده و این را مدیون ولایت هستیم.


مصطفی پور حفظ و استمرار انقلاب را در گرو تبعیت از ولایت دانست و گفت: ولایت پذیری زمینه ساز ظهور حکومت حضرت مهدی( عج) است و باید گوش به فرمان ولی فقیه بود تا ولایت پذیری ملت کامل و ظهور محقق شود.


وی با بیان اینکه برای برقراری عدالت الهی باید ولایت‌پذیری محقق شود تاکید کرد: هدف دین برقراری عدالت است و اگر ولایت‌پذیری تحقق نیابد عدالتی ایجاد نمی‌شود.


مصطفی پور بر بهره‌گیری از فرصت غدیر جهت تبیین ولایت پذیری در جامعه تاکید و اظهارداشت: باید از فرصت این ایام با محوریت ولایت پذیری جهت پیشرفت، حفظ کرامت و استقلال کشور بهره گیریم.


در ادامه این مراسم «کیمیا تنهایی» برگزاری چنین جشنواره هایی را سرمایه‌گذاری فرهنگی دانست و تصریح کرد: برگزاری جشنواره رضوی موجب آشنایی بیشتر مردم با سیره امام رضا(ع) می شود.


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان بر معرفی الگوهای برتر به مردم تاکید کرد و گفت: متاسفانه در حوزه الگوسازی برای مردم ضعیف عمل کرده در حالیکه ائمه اطهار (ع) برترین الگوی بشریت در همه ابعاد هستند.


وی بر ضرورت شناخت عید غدیر و فلسفه آن تاکید کرد و افزود: همه مسئولان باید امام علی(ع) را در حکومت الگوی خود قرار دهند.


تنهایی با بیان اینکه همه مسئولان موظف به خدمات رسانی به مردم با حفظ کرامت انسانی هستند افزود: باید رضایت مردم را جلب کرده و اعتمادسازی کنیم.


وی خاطرنشان کرد: هرقدر فرهنگ کتابخوانی ترویج یابد آگاهی مردم ارتقا یافته و توسعه کشور رقم می‌خورد.

 

گفتنی است، در ادامه این مراسم از برگزیدگان این جشنواره و خبرگزاری شبستان به عنوان حامی جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان تجلیل شد.

نظر شما