شناسهٔ خبر: 34841997 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

بازداشت مدیرعامل ایران خودرو و دو مدیر دیگر به دلیل تخلف در فروش خودرو

حسین مرادی / farsnews

صاحب‌خبر -

مدیرعامل ایران خودرو بازداشت شد. هاشم یکه زارع ساعاتی پس از برکناری توسط مراجع قضایی بازداشت شد. اخیرا دو مدیر دیگر از این شرکت خودروسازی نیز دستگیر شدند.

طی روزهای گذشته برخی از مدیران خودرویی به دلیل تخلفات در فروش خودرو توسط مراجع قضایی بازداشت شدند. بررسی‌ها نشان می‌دهد این بازداشت‌شدگان مدیران دو شرکت خودروسازی بزرگ ایران خودرو و سایپا بوده‌اند. همچنین در روز گذشته برای بررسی مربوط به فروش خودرو در بخش مالی ایران خودرو یک تیم بازرسی استقرار پیدا کردند. علاوه بر اینکه یکی از معاونان شرکت خودروسازی ایران خودرو در کنار یکی دیگر از مدیران این کشور از مقام خود عزل و بازداشت شدند، صبح امروز خبر برکناری مدیرعامل ایران خودرو نیز منتشر شد. هاشم یکه زارع ساعاتی پس از  برکناری  توسط مراجع قضایی در دفتر خود بازداشت شد.

جزئیات بازداشت مدیرعامل ایران خودرو

اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته برخی از مدیران سایپا و ایران خودرو بازداشت شده‌اند عنوان کرد در پرونده سایپا 25 متهم وجود دارد که تاکنون 6 نفر از آنها را بازداشت کرده‌ایم و این پرونده با جدیت مورد بررسی قرار دارد. در این رابطه اخیرا جواد سلیمانی، مدیرعامل سایپا نیز ممنوع‌الخروج شده بود و حساب‌های بانکی مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو نیز مسدود گردید، اما امروز صبح ربیعی، سخنگوی دولت از برکناری هاشم یکه‌زارع به دلیل تغییر قیمت خودرو خبر داد. هاشم یکه زارع ساعت 17 روز دوشنبه 28 مرداد 98 در محل کار خود با حکم قضایی توسط ضابطان دستگاه قضا بازداشت شد.

نظر شما