شناسهٔ خبر: 34840959 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

سریال نهنگ آبی قسمت بیست و ششم؛ تسویه حساب + دانلود قسمت 26 نهنگ آبی

قسمت 26 سریال «نهنگ آبی» با عنوان تسویه حساب به کارگردانی فریدون جیرانی سه شنبه بیست و پنجم مرداد توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -
سریال نهنگ آبی قسمت بیست و ششم؛ تسویه حساب + دانلود قسمت 26 نهنگ آبی
 
قسمت بیست و ششم سریال «نهنگ آبی» با عنوان تسویه حساب به کارگردانی فریدون جیرانی سه‌شنبه 29 مرداد منتشر می‌شود.
 
برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت بیست و ششم نهنگ آبی  اینجا  کلیک کنید

در قسمت قبل دیدیم که مروارید طبق دستور سایت نهنگ آبی با ژاله ملاقات کرد و باز هم طبق دستور، تحقیر شدن توسط او را تاب آورد. سایت به ازای کار‌هایی که از مروارید می‌خواهد کم کم اعداد یک شماره حساب را به او می‌دهد. شماره حساب بانکی در خارج از کشور که پول‌های مروارید در آن جمع شده است.

مرواری اسیر بازی سایت شده بود و احتمال می‌دهد که گرداننده‌ی سایت، گرداننده‌ی اصلی و نفر اول شرکت باشد. کسی که پشت ماسک پرویز پنهان است.

جهان هم به خواسته‌ی سایت عمل کرد و بعد از زد و خورد شدید بالاخره کیسه‌های مواد مخدر را پیدا کرد و در یکی از کیسه‌ها نقشه‌ای یافت. اما جهان موضوع نقشه را به بهمن نگفت و خودش پنهانی به سراغ محل مورد نظر نقشه رفت و در آن جا مادر آرمین را در حالی که دست و پاهایش بسته شده بود را پیدا کرد.

نادر هم کاملا اسیر بازی نهنگ آبی و اطلاعاتی که سایت به گونه‌های مختلف به او می‌دهد شده است، کاملا خودش را باخته است و خود را عامل مرگ غزل و مهرداد می‌داند. دوستان مهرداد هم بالاخره نادر را پیدا کردند و وقتی که قصد کشتنش را داشتند پلیس سر می‌رسد و جان نادر را نجات میابد.

نهنگ آبی در این قسمت‌ها بسیار داستانش را پیچ در پیچ می‌کند و اشکال هم این جاست که اولا هیچ توضیحی برای تصمیمات و موضع گیری‌های جدید شخصیت‌ها وجود ندارد و ثانیا بسیاری از کار‌ها به شدت از منطق به دور است.

این که پرونده‌ای به این اهمیت و بزرگی فقط در دست بهمن و فرزان باشد حال آن که بهمن هنوز حافظه اش را کاملا به دست نیاورده است و حتی به فرزان هم شک دارد اصلا با منطق جور در نمی‌آید.

تغییرات ناگهانی کاراکتر‌ها هم به هیچ وجه به درستی برای مخاطب جا نیفتاده است. پشیمانی آرمین، بخشش ژاله، عذاب وجدان نادر، خون خواهی جهان و اسارت مروارید و....

به هر روی چیزی تا پایان نهنگ آبی و باز شدن این کلاف پیچیده نمانده است و باید این چند قسمت آخر را هم تاب آورد تا روشن شدن همه چیز.

نظر شما