شناسهٔ خبر: 34840856 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بارسلونا قصد دارد در انتقالی شبیه به انتقال فیلیپه کوتینیو به بایرن مونیخ، نیمار را به خدمت بگیرد

جواد رحمانی

بارسلونا قصد دارد به هر ترتیب شده نیمار را به خدمت بگیرد و به راه های مختلفی می اندیشد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- داستان نیمار و بارسلونا نه تنها تمام نشده، بلکه به جاهای حساس خود می رسد. غول های اسپانیایی آماده هستند با شیوه جدید مذاکرات را به سرانجام برسانند.

به گزارش جرارد رومرو، بارسلونا پس از اینکه تلاش ها و پیشنهادهای قبلی خود برای به خدمت گیری نیمار را شکست خورده دید، اکنون با یک رویکرد جدید وارد عمل شده است. در ابتدای همین هفته بود که کوتینیو در انتقالی قرضی راهی بایرن مونیخ شد. حال پس از جلسه‌ای که میان سران بارسا برگزار شد، آن ها به این نتیجه رسیدند که با ارسال یک پیشنهاد مکتوب و جدید به پاریس، «شانس خوبی» برای جذب نیمار خواهند داشت.

در واقع هدف بارسلونا این است که در انتقالی مشابه به انتقال فیلیپه کوتینیو به بایرن مونیخ، نیمار را به نیوکمپ برگردانند. این باور در میان سران بلوگرانا وجود دارد که با پرداخت مبلغی مشخص -مانند مبلغ ۸.۵ میلیون یورویی که بایرن مونیخ برای انتقال قرضی کوتینیو هزینه کرد- و داشتن حق دائمی کردن انتقال در پایان فصل، می توانند با پاری سن ژرمن مذاکره را آغاز کنند. باید منتظر ماند و دید این تغییر نگرش سران بارسا، از دید ناصر الخلیفی و لئوناردو چه بازخوردی خواهد داشت.

نظر شما