شناسهٔ خبر: 34840580 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

کری‌خوانی استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها درباره شانس‌های قهرمانی لیگ برتر

از روز پنج‌شنبه بازی‌های لیگ برتر از سر گرفته می‌شود و در اولین دیدار، تیم‌های پرسپولیس و پارس جنوبی‌جم به مصاف هم خواهند رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های لیگ برتری یک فصل دیگر را از روزهای پایانی این هفته استارت می زنند تا در پایان این رقابت‌ها قهرمان نوزدهمین دوره لیگ برتر مشخص شود. از شما درباره شانس های قهرمانی لیگ برتر سوال پرسیده بودیم و خواستیم تا نظراتتان را برای ما بنویسید.

کری‌خوانی کاربران طرفدار استقلال و پرسپولیس به نظرات خبرآنلاین هم کشید و بعضی از هواداران استقلال اعلام کردند تا زمان حضور وزیر ورزش فعلی، پرسپولیس قهرمان مطلق خواهد بود. 

رضا درمورد این موضوع نوشت: «خوب به نظر من پرسپولیس چون همه چیز برایشان مهیاست، همه چیز.»

عده‌ دیگری از هواداران پرسپولیس هم که بابت قهرمانی‌های چند سال اخیرشان سرشار از اعتماد به نفس هستند، از قهرمانی دوباره تیم‌شان حرف زده اند. حسن چشفر در راستای این صحبت‌ها نوشت: «میگید قهرمان آدم فقط تو ذهنش پرسپولیس می آید.» 

بعضی از طرفداران پرسپولیس درباره فصل آینده ناامید بودند و زیاد امیدی به قهرمانی دوباره تیمشان نداشتند. سید ابوالفضل در این مورد نوشت: «با این که پرسپولیسی هستم مطمئنم که پرسپولیس قهرمان نمی شود ولی امسال یکی از تیم های سپاهان و استقلال و تراکتور قهرمان می شود. پرسپولیس هم احتمالا سهمیه بگیرد.»

اکبر نظر متفاوتی نسبت به بقیه داشت و در این‌باره نوشت: «۱-تراکتور ۲-پرسپولیس ۳- استقلال» 

255 43

نظر شما