شناسهٔ خبر: 34839170 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

چگونه در مصاحبه استخدامی قبول شویم؟

30054

معمولا کارفرمایان به دنبال کارجویانی می‌گردند که علاوه بر مهارت‌های سخت، یعنی تحصیلات دانشگاهی و گواهینامه‌ دوره‌های مختلف دارای مهارت‌های نرم نیز باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کارجوپلاس، مهارت‌های نرم ویژگی‌ها و توانایی‌هایی هستند که فرد در مسیر رسیدن به موفقیت شغلی از آن‌ها استفاده می‌کند. مهارت‌های نرم مانند توانایی کار تیمی، فن بیان، مدیریت زمان و... می‌شود که به فرد کمک می‌کند تا در شغل خود پیشرفت کند.

کارفرمایان در شرکت‌های مدرن از آزمون‌ های شناختی مانند MBTI ،NEO ،DISC و... برای شناخت بهتر مهارت‌های نرم کارجویان استفاده می‌کنند. در این آزمون‌ها ویژگی‌های شخصیتی مانند درون‌گرایی یا برونگرایی، انعطاف‌پذیری و حتی میزان علاقه به فعالیت‌های مختلف مانند طبیعت‌گردی یا حل مسائل ریاضی نیز مشخص می‌شود و این امکان را به کارفرما می‌دهد تا بهترین گزینه را از میان مصاحبه‌شوندگان انتخاب کند.

کارجویان نیز از این آزمون‌ها می‌توانند در جهت خودآگاهی و کشف علایقشان استفاده کنند، این آزمون‌ها در سایت‌ها و برنامه‌های مختلف قرار داده‌  شده‌اند، یکی از برنامه‌ها، اپلیکیشن کارجو پلاس است که در آن تست‌های MBTI ،NEO، هالند، هوش‌های چندگانه به‌صورت رایگان در اختیار کارجویان قرارگرفته است و کارجویان می‌توانند نتیجه این آزمون‌های مهارت نرم را با کارجویان دیگر مقایسه کنند.

برای دانلود برنامه کارجو پلاس اینجا کلیک کنید.

(/https://karjoo.plus)

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما