شناسهٔ خبر: 34839137 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سلامت پزشکی مهاجم پرسپولیس تایید شد

تهران- ایرنا- «خوزه جونیور» مهاجم برزیلی پرسپولیس امروز (دوشنبه) تست های پزشکی را پشت سر گذاشت و سلامتی اش مورد تایید قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

«خوزه جونیور» مهاجم برزیلی که مد نظر تیم فوتبال پرسپولیس بود، امروز با حضور در ایفمارک تست های پزشکی اش را پشت سر گذاشت.

سلامت خوزه براندائو جونیور در بررسی‌های پزشکی حاز سوی مرکز ایفمارک تائید شد و به این ترتیب این بازیکن مجوز پزشکی برای حضور در فوتبال ایران را خواهد داشت.

با دریافت این مجوز، مذاکرات نهایی برای توافق و عقد قرارداد با این بازیکن انجام می‌شود.

او قرارداد دو ساله ای را باشگاه پرسپولیس به امضا خواهد رساند.

مورو جونیور متولد شهر آرارا کوئارای برزیل است و در باشگاه نائوتیکوی برزیل با پیراهن شماره ۹ به میدان می‌ رفته است. او فوتبال حرفه ای خود را از سال ۲۰۰۵ آغاز کرده و در این مدت کم ۱۷ بار باشگاه های خود را تغییر داده است. او در سال ۲۰۱۴ در سه باشگاه ایکاسا، سیارا و نائیتکو بازی کرده و در مجموع ۱۴گل در ۳۸ بازی برای این سه باشگاه به ثمر رسانده است.

او سابقه عضویت در تیم بورسیا اسپور ترکیه را دارد، اما در کشور ترکیه تنها در دو فصل ۱۳ بار به میدان رفته است که البته دو بار هم برای بورسا موفق به گلزنی شده است. در سابقه او عضویت در باشگاه هایی مثل کروزیرو، سائوپائلو، گرمیو، پالمیراس و رسیف به چشم می‌ خورد.

نظر شما