شناسهٔ خبر: 34839121 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

طبخ ۷۰۰ هزار پرس غذا توسط ستاد اربعین استان تهران

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران گفت: در ایام اربعین حدود ۷۰۰ هزار پرس غذا توسط ستاد اربعین استان تهران در شهر نجف اشرف طبخ خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر قدس، حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران امروز در نشست معتمدین مردمی شهرستان قدس اظهار داشت: موضوع جذب سرمایه‌گذار از مباحث مهمی است که بایستی در شهر قدس صورت گیرد و فرمانداری شهرستان قدس نیز پیگیری‌های خوبی انجام داده است.

وی افزود: در شهرستان قدس تلا‌ش‌های خوبی در حال انجام است اما مشکلات عدیده‌ای وجود دارد و حجم مهاجرت به سمت استان تهران و شهرهای اقماری بسیار بالاست.

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران تصریح کرد: فشارها و تحریم‌های علیه جمهوری اسلامی از طرف کشورهای متخاصم به ویژه آمریکا قابل قیاس با دوره‌های قبلی نیست و مردم کشور نیز باهوش هستند و ان‌شالله از این پیچ حساس نیز به‌سلامت عبور می‌کنیم چراکه انتخابات پیش رو بایستی با تلاش همگانی انتخابات پرشوری باشد و باید نشاط اجتماعی در دستور باشد.

گودرزی در پایان با اشاره به تمهیدات انجام‌شده برای اربعین، خاطرنشان کرد: ستاد اربعین استان و شهرستان‌های تهران با محوریت فرمانداران شکل‌گرفته است و خدمت‌رسانی استان تهران در ۳ نقطه نجف اشرف انجام خواهد گرفت و حتماً مسؤولان موضوع اربعین را در دستور کار خود قرار دهند و از روز ۵ ماه صفر خدمت استان تهران آغاز و حدود ۷۰۰ هزار پرس غذا طبخ خواهد شد.

انتهای پیام/ش

نظر شما