شناسهٔ خبر: 34835275 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آسمان آفتابی و جوی آرام در اغلب شهرها/ تهران خنک‌تر می‌شود

کارشناس پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: آسمان پایتخت فردا صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود، امروز بیشینه دمای تهران ۳۶ درجه بود و روز آینده به ۳۵ درجه کاهش می یابد و در روزهای آتی ۳۴ و 33 درجه خواهد بود.

صاحب‌خبر -

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در پنج روز آینده جوی آرام و آسمان آفتابی در اغلب شهرها خواهیم داشت.

کارشناس پیش‌بینی سازمان هواشناسی ادامه داد: بعد از ظهر امروز در ‌بخش‌هایی از هرمزگان، جنوب فارس، شمال کردستان و آذربایجان غربی رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و افزایش ابر در کنار باد شدید موقت، پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: بعد از ظهر فردا در‌ ارتفاعات هرمزگان و البرز مرکزی همچنین جنوب کرمان و روز چهارشنبه ‌در شرق هرمزگان و جنوب کرمان رعد و برق و افزایش ابر در کنار باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود ماندگاری هوای گرم تا یک هفته آینده در غرب و جنوب غرب کشور نظیر استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان و خوزستان ادامه داشته باشد.

کارشناس پیش‌بینی سازمان هواشناسی بیان کرد: در پنج روز آینده در شرق کشور خصوصاً زابل‌ وزش باد شدید ادامه دارد، همچنین وزش باد در شرق یزد، کرمان و برخی نقاط جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی پیش‌بینی می‌شود که با گرد و خاک همراه خواهد بود.

گودرزی اضافه کرد: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود، امروز بیشینه دمای تهران ۳۶ درجه بود و روز آینده به ۳۵ درجه کاهش می یابد، در روزهای آتی ۳۴ درجه خواهد بود و روز جمعه به ۳۳ درجه می‌رسد.

وی بیان کرد: فردا آغاجاری، دهلران، دلگان، شوش و امیدیه با بیشینه دمای ۴۵ درجه بالای صفر گرمترین شهرهای کشور و شهرکرد با کمینه دمای ۴ درجه بالای صفر و اردبیل با کمینه دمای ۸‌ درجه بالای صفر، خنک‌ترین شهرهای کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما