شناسهٔ خبر: 34833713 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده قرارگاه شهید متوسلیان خبر داد:

ساخت و تعمیر ۶۲۰ واحد مسکونی در دشت آزادگان توسط سپاه تهران

اهواز- فرمانده قرارگاه شهید متوسلیان گفت: با بررسی های صورت گرفته در دشت آزادگان بالغ بر ۶۲۰ واحد مسکونی برای ساخت، تعمییر و یا مرمت شناسایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بسیج ، سرهنگ روح الله قسام باشی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از وقوع سیل در استان خوزستان طبق تقسیم بندی هایی که صورت گرفت وظیفه رسیدگی به وضعیت مردم در دشت آزادگان به سپاه محمد رسول الله(ص) تهران محول شد.

وی افزود: پس از ثابت شدن وضعیت سیلاب بررسی های کارشناسی به صورت خانه به خانه توسط نیروها ما صورت گرفت و در نهایت ۶۲۰ واحد آسیب دیده شناسایی شدند.

فرمانده قرارگاه شهید متوسلیان تصریح کرد: با بررسی های صورت گرفته از تعداد کل واحد های آسیب دیده ۱۸۱ واحد نیاز به ساخت مجدد داشت که ۵۰ واحد آن به خیرین تهران واگذار شد و ۱۳۱ واحد آن نیز توسط سپاه ساخته خواهد شد.

سرهنگ قسام باشی در ادامه عنوان کرد: اکنون در ۲۵ روستا تعمییر و ۲۵ روستا نیز کار ساخت منازل مسکونی در حال انجام است.

وی گفت: با توجه به حجم بالای ساخت و تعمییر مسکن در استان خوزستان تا کنون تسهیلات بانکی برای مردم از سوی بنیاد مسکن صورت نگرفته است که امیدواریم با تخصیص هر چه زودتر این وام ها بتوانیم ساخت و تعمییر احد های مسکونی آسیب دیده را تا پایان تابستان به پایان برسانیم.

نظر شما