شناسهٔ خبر: 34833437 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پویش بانوی آب برای اولین بار در اصفهان

مدیر باغ بانوان طلوع در این باره اظهار کرد: پویش "بانوی آب" با هدف آموزش مدیریت مصرف آب روز چهارشنبه ۳۰ مردادماه ساعت ۱۸ در باغ بانوان طلوع برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
مریم لقمانی، مدیر باغ بانوان طلوع در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اصفهان گفت: زنان نقش وسیعی در اداره امور خانواده دارند و یکی از الزامات آن دسترسی به آب سالم و مناسب است. زنان بیشتر از مردان در معرض اثرات نامساعد کم‌آ‌بی قرار می‌گیرند پس لازم است این گروه از افراد جامعه توجه ویژه‌ای به رعایت الگوی مصرف بهینه آب داشته باشند.

او ادامه داد: پویش "بانوی آب" روز چهارشنبه ۳۰ مردادماه ساعت ۱۸ در باغ بانوان طلوع وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و با اجرای محسن دلیران، گروه کنسرت و استند اپ برگزار می‌شود.

مدیر باغ بانوان طلوع با اشاره به اینکه این پویش برای اولین بار در کشور در اصفهان برگزار می‌شود بیان کرد: توجه به موضوع مدیریت آب و زنان به مسئولیت زنان برای ذخیره آب و مدیریت مصرف آب در کار‌های منزل و مشارکتشان محدود می‎شود. زنان نقش مهمی در مدیریت مصرف آب بازی می‌کنند و به دلیل وجود همین نقش، زنان دارای دانش قابل‌توجهی در ارتباط با منابع آب هستند و بنابراین کلید موفقیت برنامه‌ها و سیاست‌های توسعه منابع آب محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/ی
 


پویش بانوی آب دراصفهان

برچسب‌ها:

نظر شما