شناسهٔ خبر: 34833358 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توقیف ۱۳۴ موتورسیکلت فاقد پلاک ومخدوش در استان زنجان

معاون عملیات فرمانده انتظامی استان زنجان از طرح ساماندهی و برخورد قاطع با موتورسیکلت سواران متخلف و فاقد پلاک و مخدوش در استان زنجان خبر داد و گفت: در روز دوم اجرای طرح ۱۳۴ دستگاه موتورسیکلت توقیف و روانه پارکینگ شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ خسروانیمعاون عملیات فرمانده انتظامی استان زنجان   با بیان اینکه کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند توجه، برنامه ریزی و مشارکت همه سازمان‌ها، نهاد‌ها و اقشار مختلف مردم است خاطر نشان کرد: امروز نیروی انتظامی در هر منطقه و نقطه‌ای از کشور متناسب با آسیب‌های آن منطقه برنامه ریزی و اقدام می‌کند.

سرهنگ خسروانی با اشاره به این که طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران متخلف فاقد پلاک و مخدوش در استان زنجان برای ارتقاء امنیت اجتماعی اجرا می‌شود بیان داشت: بسیاری از سرقت‌های خرد و مزاحمت توسط راکبان موتور سیکلت‌های متخلف فاقد پلاک ومخدوش انجام می‌گیرد.

او افزود: با تلاش و همت کارکنان انتظامی استان ۱۳۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف فاقد پلاک ومخدوش در این طرح توقیف و اقدامات قانونی در حال اجرا است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف به مدت ۲۴ ساعت دیگر نیز ادامه داشته و با راکبان موتورسیکلت که باعث سلب آسایش عمومی شوند برخورد و به مرجع قضایی معرفی خواهند شد.

 

انتهای پیام/ر

طرح ساماندهی و برخورد قاطع با موتورسیکلت سواران  و فاقد پلاک و مخدوش در استان زنجان برگزار شد

نظر شما