شناسهٔ خبر: 34832208 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مرکز آمار خشونت های مسلحانه در آمریکا؛

69 مورد تیراندازی در شبانه روز گذشته

69 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آنها دست کم 20 نفر کشته و 60 نفر زخمی شده اند

صاحب‌خبر -
­به گزارش سرویس بین الملل  خبرگزاری صدا و سیما؛ براساس گزارشهای دریافتی تاکنون، 69 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آنها دست کم 20 نفر کشته و 60 نفر زخمی شده اند.
به گزارش مرکز ثبت آمار خشونت های مسلحانه در آمریکا، در یکی از تیراندازی های گزارش شده در شهر لاردو در ایالت تگزاس یک نفر کشته شد و دو نوجوان زخمی شدند. در تیراندازی در یک مهمانی خانوادگی در کانزاس سیتی در ایالت میسوری نیز چهار نفر زخمی شدند. تیراندازی در لانگ بیچ در ایالت کالیفرنیا دو زخمی برجای گذاشت. دو نفر نیز بر اثر تیراندازی در یک مهمانی خانوادگی در شهر ریورساید در ایالت کالیفرنیا زخمی شدند. در حادثه ای در شهر "سان ولی" در ایالت نوادا دو نفر کشته شدند و یک نفر زخمی شد. تیراندازی مقابل یک خانه در کوارتز لین رخ داده و نیروهای پلیس همچنان درجستجوی سرنخی برای یافتن عاملان حادثه هستند. دو نفر نیز در تیراندازی در شهر گلن آرم در ایالت مریلند زخمی شدند. تیراندازی در یک مهمانی خانوادگی در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی نیز سه زخمی برجای گذاشت. دو نفر نیز در تیراندازی در شهر گلندیل در ایالت آریزونا کشته شدند. در درگیری بین سرنشینان دو خودرو در شهر میامی در ایالت فلوریدا نیز سه نفر زخمی شدند. در حادثه ای در شهر بریج پورت در ایالت کنتیکت نیز دو نفر زخمی شدند. تیراندازی در شهر سینسیناتی در ایالت اوهایو نیز دو زخمی برجای گذاشت.
14 مورد از تیراندازی های گزارش شده در شبانه روز گذشته هیچ قربانی (زخمی یا کشته) در پی نداشت.
مرکز ثبت خشونت های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارشهای روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت شنبه تا یکشنبه و تلفات آنها را در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا اعلام کرد، بر این اساس 101 مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، 37 نفر کشته و 78 نفر زخمی شده اند. 12 مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.
بر این اساس طبق گزارشهای منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، 170 مورد تیراندازی در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آنها 57 نفر کشته و 138 نفر زخمی شده اند.
با توجه به اینکه گزارش های تیراندازی ها در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا معمولا 48 ساعت پس از وقوع کامل می شود، آمار نهایی تیراندازی های 24 ساعت یکشنبه تا دوشنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز سه شنبه منتشر می شود.
 

نظر شما