شناسهٔ خبر: 34828232 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

واکنش حناچی به فیلم آزار و اذیت سگ‌ها | پیمانکار متخلف مرکز نگهداری سگ‌های بدون صاحب خلع ید شد

همشهری‌آنلاین: شهردار تهران با اشاره به انتشار تصاویر دلخراش از آزار سگ‌ها در مرکز نگهداری سگ‌های بدون صاحب گفت که پیمانکار متخلف خلع ید شده و رویکرد شهرداری این است که دیگر چنین مواردی تکرار نشود.  

صاحب‌خبر -

به گزارش شهرنوشت، پیروز حناچی در حاشیه مراسم افتتاح کلینیک فوق تخصصی انکولوژی و خون مرکز بهداشتی-درمانی منطقه ۶ با حضور در جمع خبرنگاران درباره انتشار تصاویری که حاوی صحنه‌های آزار سگ در یکی از مراکز نگهداری سگ‌های بدون صاحب بود، گفت: تصاویری که پخش شده مربوط به سال ۹۶ است؛ سیاست ما احترام گذاشتن به همه مخلوقات خداوند است و من این موضوع را بررسی کرده‌ام. پیمانکاری که در این زمینه فعال بوده است خلع شده و به همکاران خود اعلام کرده ایم که چنین مواردی دیگر نباید تکرار شود و جهت گیری شهرداری تهران نیز این نیست.

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که شهرداری برای بازسازی بیمارستان‌های فرسوده چه می‌کند، گفت: بیشتر تلاش‌ها در این زمینه توسط خیرین انجام می شود، اما شهرداری تهران هم نهایت تلاش خود را برای حمایت از این امر انجام می دهد و برخی بیمارستان های قدیمی تهران به همین شکل نوسازی شده اند.  

حناچی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر واگذاری ۱۱ بهاران به بهزیستی بر اساس توافق بیان کرد: این واگذاری باید با مجوز شورای شهر باشد چرا که قانون چنین الزامی در نظر گرفته است.

او درباره رواج فرهنگ دوچرخه‌سواری نیز عنوان کرد: مسیرهای دوچرخه‌سواری در حال توسعه هستند و هم اکنون در خیابان‌های طالقانی، بلوار کشاورز، کریم‌خان و خیابان حافظ این مسیرها در حال تکمیل هستند.  

برچسب‌ها:

نظر شما