شناسهٔ خبر: 34824872 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس سازمان صدا و سیما:

دشمن از طریق رسانه و فضای مجازی سعی در ایجاد ناامیدی و آشوب در کشور دارد

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: دشمن همواره از طریق رسانه‌های مختلف و فضای مجازی سعی در تخریب افکار عمومی و ایجاد یاس و ناامیدی و آشوب در کشور دارد.

صاحب‌خبر -

دشمن از طریق رسانه و فضای مجازی سعی در ایجاد ناامیدی و آشوب در کشور را داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «علی عسگری» رئیس سازمان صدا و سیما در مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان ها اظهار داشت: دشمنان در سال 97 می‌خواستند ما را متوقف کنند تا جشن 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را نگیریم.

وی ادامه داد: دشمنان با طراحی عملیات روانی و شیطنت آمیز علیه ملت ایران تلاش می‌کردند تا مردم جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نگیرند اما به همت ملت ایران و تأسی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین تلاش های صدا و سیما و رسانه ملی، 22 بهمن سال 97 یکی از پر رونق ترین راهپیمایی تاریخ شد.

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به حضور نخست وزیر ژاپن در کشور گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیانات مقتدرانه خویش که «من ترامپ را لایق مبادله پیام نمی‌دانم»، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دادند.

عسگری ادامه داد: هدف قرار دادن پایگاه داعش در سوریه و پهپاد آمریکایی در خاک ایران توسط موشک‌های نقطه زن ایران، گوشه‌ای از قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی تحریم را برای کشور تولید کننده، یک فرصت دانست و گفت: تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه کشور ما وارد شده باعث شده تولیدات کشورمان دو چندان شود بنابراین باید مقاومت و صبر راهبردی را در دستور کار خود قرار دهیم تا در سایه این مقاومت و ایستادگی به آرمان‌های خود برسیم و دست دشمنان و ابر قدرت ها را از کشور کوتاه کنیم.

رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه دشمن همواره از طریق رسانه‌های مختلف و فضای مجازی سعی در تخریب افکار عمومی و ایجاد یاس و ناامیدی و آشوب در کشور را دارد، افزود: هدف دشمن، از بین بردن مرجعیت رسانه ملی و بی اعتماد کردن مردم نسبت به رسانه ملی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: سازمان صداوسیما با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی مطالعات عمیقی انجام داده تا در برابر این هجمه‌ها و تهدیدات رسانه بایستد و افکار عمومی را در این جنگ ‌نابرابر حفظ کند؛ نقش رسانه ملی در حفظ اندیشه مقاومت بی‌بدیل است و رسانه ملی برای حفظ اعتماد باید زبان مردم و ترجمان درخواست ها و مشکلات مردم باشد و دولتمردان نیز باید خدمات خود را از طریق رسانه برای مردم شرح دهند تا مردم اعتماد کنند.

عسگری با بیان به اینکه در حال حاضر رسانه ملی حدود 80 درصد بیننده دارد، گفت: اگر امیدواری در بین مردم شکل بگیرد مشارکت و سرمایه اجتماعی نیز بالا می‌رود بنابراین چرخه رسانه دولت و مردم باید همواره در حال گردش باشد.

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی، تاکید کرد: این بیانیه منشور راهبردی جمهوری اسلامی ایران برای زمان حال و آینده است و بیانیه گام دوم انقلاب باید مرجع کار و برنامه ریزی‌های صدا و سیما باشد.

وی ماهیت انقلاب اسلامی را ماهیت فرهنگی عنوان کرد و متذکر شد: دشمنان برای اینکه انقلاب اسلامی را تخریب کنند به تخریب دختران و پسران ما پرداخته است و باید در زمینه حجاب و عفاف بیشتر کار شود تا هدف دشمنان که تخریب خانواده ایرانی است شکل نگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما