شناسهٔ خبر: 34823098 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

شعبانی به آنا خبر داد؛

راه‌اندازی مجتمع آموزشی مهارتی سما در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی زرقان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان گفت: راه‌اندازی مجتمع آموزشی مهارتی سمای شهر زرقان از مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی این دانشگاه است.

صاحب‌خبر -

محمد شعبانی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا درباره امکانات و تسهیلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان با توجه به انتخاب رشته دانشجویان و فصل ثبت‌نام اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان با داشتن امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی مناسب، کادر هیئت علمی جوان و مجرب پذیرای جوانان و علاقه‌مندان به ادامه تحصیل است.

وی افزود: از مهم‌ترین مزایای تحصیل در واحد زرقان می‌توان مواردی مانند نزدیک‌ترین واحد دانشگاهی به کلانشهر شیراز (در فاصله 25 کیلومتری)، دسترسی سریع و ایمن و قرارگرفتن در مسیر اتوبان اصلی شیراز-تهران، استادان و هیئت علمی مجرب، تشکیل کلاس‌ها در آخر هفته، سرویس ایاب و ذهاب منظم را نام کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان ادامه داد: امکان ادامه تحصیل رایگان برای خانواده شهدا و ایثارگران، امکانات رفاهی، فضای مناسب و مجهز آموزشی و آزمایشگاه‌های پیشرفته متناسب با نیازهای آموزشی دانشجویان، دایربودن رشته‌های زیرگروه علوم تجربی، تسهیلات متنوع برای پرداخت شهریه، اینترنت رایگان، سالن ورزشی و برنامه‌های متنوع فرهنگی از دیگر مزایای واحد زرقان است.

شعبانی به بهترین دستاوردهای واحد زرقان اشاره کرد و به آنا گفت: ایجاد محیط آموزشی بانشاط و کیفیت بین واحدهای دانشگاهی، اخذ سندهای مالکیت اراضی و مجتمع آموزشی، حل مسائل و مشکلات حقوقی واحد زرقان، کسب مقام‌های برتر استانی در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی و آموزشی از دستاوردهای این واحد دانشگاهی است.

وی درباره برنامه‌های پیش روی واحد زرقان در حوزه پژوهش به‌ویژه در بحث دانش‌بنیان و پژوهش خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های جدید و به‌روز مطابق با نیازهای بازار کار برای دانشجویان به‌گونه‌ای که بتواند در اشتغال آنان تأثیر بسزایی داشته باشد، استفاده از ظرفیت‌های دانشجویان خلاق و علاقه‌مند تا آنها بتوانند با مشارکت دانشگاه ایده‌های خود را شکوفا کرده و به مرحله تولید برسانند، استفاده از ایده‌های نو استادان و دانشجویان در زمینه ارتباط دانشگاه با صنعت، ارتقای رشته‌های موجود به‌ویژه در حوزه علوم انسانی و پزشکی و راه‌اندازی مجتمع آموزشی مهارتی سمای شهر زرقان از مهم‌ترین برنامه‌های ماست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان در پاسخ به این سؤال که در آینده نزدیک چه خبر خوبی را از واحد زرقان خواهیم شنید، بیان کرد: با ارتقای همزمان تعدادی از استادان، ان‌شاءالله در آینده نزدیک شاهد این هستیم که تمام رشته‌های موجود در مقاطع تحصیلات تکمیلی پذیرش داشته باشند و بدین ترتیب دانشجویان دغدغه ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر را نخواهند داشت.

وی افزود: فراهم‌کردن فضای سالم علمی فرهنگی و آموزشی در محیطی امن و به‌دور از هرگونه حاشیه و بالابردن روحیه امید به زندگی بین جوانان، راه‌اندازی طرح‌های درآمدزا به‌منظور کاهش وابستگی به شهریه، راه‌اندازی مجتمع آموزشی-مهارتی سمای شهر زرقان و برگزاری سمینارها، همایش‌ها و فعالیت‌های فرهنگی مطابق با بیانیه گام دوم انقلاب از دیگر اقداماتی است که در آینده نزدیک در واحد زرقان شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/4103/4062/

نظر شما