شناسهٔ خبر: 34823055 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه بهاباد در کلاس غدیر شناسی:

امروز پرچمدار غدیر مقاومت است/ اسلام، منهای ولایت معنایی ندارد

دانش آموزان شرکت کننده در دوره تکمیلی آموزش خدمت سربازی گردان چهارم پیاده امام حسین (ع) درکلاس غدیر شناسی شرکت کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، جمعی از دانش آموزان شرکت کننده در دوره آموزش تکمیلی بسیج عضو گردان پیاده امام حسین (ع) بهاباد درکلاس آموزشی غدیر شناسی که در محل مجتمع فرهنگی هنری ملا عبدالله بهابادی بهاباد برگزار شد شرکت کردند.
حجت السلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد در این دوره آموزشی با تبریک عید سعید غدیر خم عید امامت وولایت حضرت مولی الموحدین علی (ع) عید غدیر را ارزشمندترین عید در میان اعیاد اسلامی دانست و گفت: عید غدیر فقط متعلق به شیعه نیست بلکه از اصول و پایه های مهم دین مبین اسلام است؛ اسلام، منهای ولایت معنایی ندارد.
امام جمعه بهاباد بابیان اینکه عید غدیر منشاء وحدت است و دارای مضامین عالی و بلندی است افزود : غدیرابلاغ امامت و نزول رحمت بر بشریت است .
ابراهیمی بشکانی تصریح کرد : غدیر نمونه‌ای از گسترش عدل است که امروز پرچمدار غدیر مقاومت است، مقاومتی که از ایران شروع شد و امروز در فلسطین، لبنان، یمن، سوریه و جای جای کشور‌های مختلف به واسطه مسلمانان ادامه دارد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با بیان اینکه عید غدیر عید اسلام است چون دراین روز دین اسلام و رسالت پیامبر(ص)کامل می شود.
وی خاطرنشان کرد: پیامبر(ص) در غدیر فرمودند که علی با حق است و حق با علی است و رحمت خدا شامل کسی می شود که از او تبعیت کند اهل ایمان او را تصدیق می کنند.
سرهنگ کامران شجاعی بهابادی فرمانده گردان چهارم پیاده امام حسین (ع) بهاباد گفت این تعداد ازدانش آموزان دوره تکمیلی آموزش خدمت سربازی رادرشهرستان بهاباد می گذارنند تا برای خدمت سربازی مشکلی نداشته باشند .

انتهای پیام /د

نظر شما