شناسهٔ خبر: 34822653 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

دوراهی استیلی یا برانکو

پرسپولیس روز پنجشنبه در اولین بازی خود در لیگ نوزدهم به مصاف پارس جم خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

بعد از سه قهرمانی متوالی در لیگ و قهرمانی حذفی فصل گذشته توسط سرخپوشان، با جدایی برانکو حالا  سرمربی آرژانتینی این تیم کار بسیار سختی در پیش خواهد داشت. کالدرون به خوبی می داند که هیچ چیز جز قهرمانی نمی تواند هواداران تیم را آرام کند و در صورت عدم نتیجه گیری باید فشار هواداران را تحمل کند.

هواداران پرسپولیس بعد از جدایی برانکو به شدت علیه مدیریت باشگاه موضوع گرفتند و حالا از درون تیم خبر می رسد که بازیکنان تیم با توجه به شرایط موجود نگران واکنش هواداران هستند. در لیگ یازدهم بعد از انتخاب استیلی از همان ابتدا جو سکوها علیه این مربی بود و در بازی نخست مقابل ملوان شعارها علیه او بلند شد. حالا بازیکنان پرسپولیس نگران این هستند که با توجه به برنامه بازیها و ۶ هفته سنگین ابتدایی لیگ حمایت هواداران را از دست بدهند.

پرسپولیس در هفته های ابتدایی باید در برابر پارس جم، تراکتور، نفت آبادان، استقلال، سپاهان و پدیده بازی کند و این بازی های نقش مهمی در تکرار قهرمانی این تیم خواهد داشت.

نکته مهم اینجاست که برانکو در آغاز هدایت سرخپوشان در ۵ هفته ابتدایی لیگ از ۱۵ امتیاز ممکن تنها ۴ امتیاز کسب کرده بود. پرسپولیس در لیگ ۱۴ برابر پدیده به تساوی دست پیدا کرد و در به سه بازی پیاپی برابر استقلال خوزستان، سپاهان و ذوب آهن شکست خورد و در هفته پنجم فولاد را در اهواز شکست داد. با این حال هواداران پرسپولیس به خاطر سبک بازی تیم از بازیکنان و کادر فنی حمایت کردند و نتیجه حمایت خود را خیلی زود دیدند.

در هر صورت پرسپولیس روز پنجشنبه استارت خود را در لیگ خواهد زد و باید دید کالدرون در مسیر استیلی و پرسپولیس لیگ یازدهم قرار خواهد گرفت یا مانند برانکو از همان آغاز لیگ با حمایت هواداران روبرو خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما