شناسهٔ خبر: 34821274 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

آتش سوزی منزل مسکونی در زنجان تلفات جانی نداشت

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان  شامگاه یکشنبه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آتش سوزی یک منزل مسکونی

صاحب‌خبر -

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان  شامگاه یکشنبه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آتش سوزی یک منزل مسکونی واقع درمنطقه اسلام آباد به  به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی زنجان گزارش شد که آتش‌نشانان بلافاصله از ایستگاه‌های  ۲ د و ۶  محل اعزام شدند.

حسن غفاری افزود: خوشبختانه انشانان نشانان به مهار حریق اقدام کردند و به ۳۰ درصد ساختمان آسیب وارد شده بود.

به گفته وی،  علت آتش سوزی این حادثه هنوز مشخص نشده که پس از بررسی کارشناسان اعلام خواهد شد.

وی به حریق یک خودروی پژو  کیلومتر سه جاده قدیم زنجان - تهران لاین جنوبی اشاره کرد و گفت: در این حادثه آتش نشانانان از ایستگاه سه به محل اعزام و نسبت به مهار حریق ا قدام کردند که  ۴۰ درصد وسلیه نقلیه از بین رفته بود.

غفاری افزود: چهار حادثه   آسانسور نیز  به سامانه ۱۲۵ اتش نشانی گزارش  شد که در مجموع ۹ نفر از داخل آسانسور رها سازی شدند که یک  مورد آن به  مجتمع مسکونی و سه مورد نیز به آپارتمان شهری  مناطق  مختلف شهر زنجان  اختصاص داشت.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۱۰۶ آتش‌نشان در ۶ ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر زنجان فعال هستند که با برنامه ریزی انجام گرفته تلاش می‌شود با توجه به نیاز شهر این تعداد افزایش یابد.
شهر زنجان به عنوان مرکز استان با سه منطقه شهرداری ۴۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۹۶۴۶/۸۰۶۸

انتهای پیام

نظر شما