شناسهٔ خبر: 34821217 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

(فیلم و عکس) ماجرای کشتار بی‌رحمانه سگ‌ها در کهریزک با سم و اسید!

در این کلیپ ادعا شده است، که شهرداری کهریزک اقدام به تزریق اسد و آزار سگ ها می کند، شهردار کهریزک اما در این خصوص اظهار داشت: انتساب این کلیپ به شهرداری کهریزک از بیخ و بن اشتباه است و تکذیب می شود.

صاحب‌خبر -
هشدار
ویدیوها شامل صحنه ها و صداهای آزاردهنده‌ای می‌باشد که ممکن است برای همه مناسب نباشد؛ پیشنهاد می‌شود صدای سیستم خود را قطع کنید
 
 
 
 
 
 
از صبح دیروز تصاویری از مرگ دلخراش تعدادی از سگ‌هایی که قرار بوده است صرفا توسط پیمانکاران عقیم شوند در شبکه‌های مجازی منتشر شد.

به گزارش مهر، طی روز‌های اخیر کلیپی در فضای مجازی در حال انتشار است، که در آن موادی که ادعا شده اسید است، به سگ‌ها تزریق می‌شود و شاهد حیوان آزاری در کلیپ مذکور هستیم.
 
 
<div id="video-display-embed-code_538926"> <script src="https://fararu.com/fa/news/play/embed/409272/538926?width=700&height=400" type="text/JavaScript">/**/ /**/</script> </div>
 
<div id="video-display-embed-code_538927"> <script src="https://fararu.com/fa/news/play/embed/409272/538927?width=700&height=400" type="text/JavaScript">/**/ /**/</script> </div>


در این کلیپ ادعا شده است، که شهرداری کهریزک اقدام به تزریق اسد و آزار سگ‌ها می‌کند، شهردار کهریزک، اما در این خصوص اظهار داشت: انتساب این کلیپ به شهرداری کهریزک از بیخ و بن اشتباه است و تکذیب می‌شود.

غلام محمدی مشاور شهردار تهران و رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران در واکنش به این اتفاق به فارس گفت: این تصاویر مربوط به این روز‌ها نبوده و این اتفاق در سال ۹۶ رخ داده است.

وی ادامه داد: پیمانکار خاطی از سوی شهرداری تهران عزل شده و بی شک به هیچ پیمانکار و مسؤولی اجازه نمی‌دهیم برخلاف ارزش‌های انسانی و اسلامی با خلایق رفتار کند.

مشاور شهردار تهران و رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران گفت: نه تنها پیمانکار خلع ید شده است بلکه با مسؤولین و مسببین برخورد قاطع شد و می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: مدیر حوزه کنترل حیوانات شهری در سازمان مسؤول به عنوان ناظر پیمانکار نیز عزل شد.

نظر شما