شناسهٔ خبر: 34820489 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

جزئیات عرضه اولیه "فسازان" از زمان عرضه تا نقدینگی مورد نیاز

در عرضه اولیه فسازان با فرض مشارکت ۵۶۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۱۳۳ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱.۱۱۷.۲۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

صاحب‌خبر -
فردا دوشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ تعداد ۷۵ میلیون سهم معادل ۲۰ درصد از سهام شرکت غلتک سازان سپاهان با نماد فسازان به عنوان پانصدوسی امین شرکت برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش “ساخت فلزات اساسی”، گروه و طبقه “ساخت آهن و فولاد اساسی ” در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد “فسازان” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد. 

به گزارش پرشین بورس، شرکت غلتک سازان سپاهان با نماد فسازان و تعداد کل سهام ۳۷۵.۰۰۰.۰۰۰ (سیصد و هفتاد و پنج میلیون سهم) و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه فسازان به مقدار ۷۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون سهم (۲۰ درصد کل سهام) با قیمت هر سهم ۸۰۰۰ تا ۸۴۰۰ ریال در روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۵/۲۸، عرضه اولیه خواهد شد.
 

مشخصات عرضه اولیه فسازان


متعهد خرید: شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی است

سقف تعهد خرید حداکثر تا ۵۰ درصد سهام قابل عرضه در عرضه اولیه میباشد.

مدیر عرضه شرکت کارگزاری بانک ملی ایران خواهد بود.

براساس اطلاعیه مندرجه، حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه فسازان ۲۰۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۲۰۰ سهم به هر کد مبلغ ۱.۶۸۰.۰۰۰ ریال برای شرکت در عرضه اولیه مورد نیاز خواهد بود.


مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه فسازان

با فرض مشارکت ۴۰۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۱۸۷ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱.۵۷۰.۸۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

با فرض مشارکت ۴۶۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۱۶۳ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱.۳۶۹.۲۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

با فرض مشارکت ۵۶۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۱۳۳ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱.۱۱۷.۲۰۰ ریال نیاز خواهد بود.


معرفی مختصر شرکت پخش فسازان

شرکت غلتک سازان سپاهان در تاریخ ۱۳۸۵/۱۰/۲۵ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و طی شماره ۲۹۰۲۶ در ادراه ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی استان اصفهان به ثبت رسیده و در تاریخ ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ به شرکت سهامی تبدیل شده است. این شرکت بعنوان ۵۳۰ امین شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادرا پذیرفته شده است.

موضوع فعالیت شرکت طبق بند ۲ اساسنامه به شرح ذیل میباشد

-تولیدی انواع شمش‌های فولادی به روش ریخته گری مداوم و تک باره‌ای

-تولید انواع قطعات صنعتی بر اساس سفارش مشتری از جمله پاتیل سرباره فولاد سازی، کوکیل و متعلقات مربوطه جهت شمش ریزی، انواع قالب برش و پرس بدنه خودرو از جنس چدن‌های آلیاژی و سایر قطعات ریخته گری چدنی و فولادی

-ارایه خدمات طراحی انواع پاتیل سرباره و کوکیل و قطعات صنعتی

-مشاوره در امور ریخته گری و مدل سازی

-انجام خدمات ساخت انواع مدل‌های ریخته گری و عملیات حرارتی قطعات ریخته گری شده

-انجام هر گونه فعالیت تولیدی، معاملاتی، بازرگانی و مالی و همچنین واردات و صادرات که بطور مستقیم و غیر مستقیم به عملیات مذکور مربوط باشد.


عملکرد در صورت‌های مالی فسازان

بر اساس گزارش حسابرسی نشده شرکت غلتک سازان سپاهان در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ به ازای هرسهم ۸۷۲ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳۰ ٪ رشد داشته که عمدتا بخاطر رشد ۱۵۰ ٪ فروش میباشد. این شرکت براساس عملکرد ۱۲ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۳۲۶.۸۳۸ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

بر اساس گزارش حسابرسی نشده شرکت غلتک سازان سپاهان در دوره ۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ به ازای هرسهم ۴۷۴ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹۶ ٪ رشد داشته که عمدتا بخاطر رشد ۹۸ ٪ درآمد‌های عملیاتی میباشد. این شرکت براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ مبلغ ۱۷۷.۶۰۰ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

برچسب‌ها:

نظر شما