شناسهٔ خبر: 34820338 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار خراسان شمالی:

رسانه ملی نقش مهمی در کاهش اثرات روانی تحریم‌ها دارد

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: رسانه ملی نقش بسیار مهمی در کاهش اثرات روانی تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار و فشارهای بین المللی دارد تا افکار عمومی را امیدوار کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ محمدعلی شجاعی یکشنبه شب در آیین پایانی بیست و دومین جشنواره سراسری تولیدات مراکز استان های صدا و سیما با تاکید بر افزایش هم افزایی و مشارکت در برنامه ها برای غلبه بر مشکلات، اظهار داشت: باید دور هم و با نیت پاک برای رضای مردم کار کنیم.

وی اولویت را در اجرای برنامه ها منافع نظام دانست و افزود: رسانه ملی در کنار سایر رسانه ها نقش بسیار مهمی در ثبت و ضبط بزرگ مردی های مردمان این سرزمین دارد.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه نباید فکر کنیم در شرایط حاضر کاری نمی شود انجام داد، گفت: شرایط سخت است ولی نباید مشکلات را بزرگنمایی کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط در خراسان شمالی نیز وظیفه داریم تا با کار و تلاش هوشمندانه و بابرنامه و شبانه روزی برای مردم کار مخلصانه و خدمت صادقانه انجام دهیم.
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه اگر فکر کنیم در این شرایط کشور نمی شود کاری انجام داد درست نیست، گفت: کار سخت شده ولی نباید مشکلات را بیش از این بزرگ نمایی کنیم.

وی یاداور شد: باید با کمک اجزای حاکمیت و مردم برای توسعه کشور و استان گام برداریم و همه بخش ها در راستای منافع نظام و تحقق فرمایشات رهبری و اجرای سیاست های دولت گام برداشته و تلاش کنند.

شجاعی به فرموده رهبری در خصوص قابلیت خراسان شمالی برای تبدیل شدن به ۱۰ استان برتر کشور اشاره کرد و گفت: شاخص های موجود نشان می دهد این استان آماده جهش در تمامی جوانب توسعه است.

در این آیین از خانواده های هنرمندان شهید محمد وحیدی، بایرام کریمی، محمدعلی صفا، خلیل بهاری و علی دوست زاده تجلیل شد.

ط/ 6042

نظر شما