شناسهٔ خبر: 34820007 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

۴ شرور محله کن دستگیر شدتد

باشگاه خبرنگاران جوان

رئيس پايگاه دوم پليس امنيت عمومي پایتخت، از دستگيري چهار شرور محله کن که اموال عمومی و خصوصی را تخریب کرده بودند، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، سرهنگ علی محمدی رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به دستگیری چهار شرور محله کن اظهار کرد: به دنبال طرح شکایتی از سوی شهروندان محله کن، تحت عنوان تخریب عمدی اموال و ایراد ضرب و جرح از سوی تعدادی از اراذل و اوباش این منطقه، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

او افزود: با تحقیقات انجام گرفته و بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته نصب در محل درگیری مشخص شد در غروب بیست و دومین روز از خرداد ماه امسال، تعدادی از اراذل و اوباش این محله با سه دستگاه خودرو، ضمن حضور در یکی از خیابان‌های این محله، تحت عنوان مامور شهرداری به یک باب گاراژ حمله ور شده و با سلاح سرد (قمه، چوب و چماق و...) ضمن قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت برای اهالی این گاراژ و اطراف آن به تخریب عمدی اموال عمومی، تهدید و عربده کشی و ایجاد ضرب و جرح کسبه پرداخته اند.

سرهنگ محمدی گفت: با ارسال پرونده به دادسرای ناحیه ۵ تهران و کسب دستور قضایی از دادیار شعبه دوم این دادسرا، مقدمات شناسایی و دستگیری اشرار این پرونده در دستور کار ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفته و تیم‌های عملیاتی این پایگاه با جمع آوری مستندات و شناسایی متهمان آماده دستگیری این افراد شرور شدند.

به گفته سرهنگ محمدی، پس از شناسایی متهمان، بر اساس دستور مرجع قضایی، ظهر روز ۲۳ مرداد ماه امسال ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شده و سه تن از متهمین اصلی پرونده را دستگیر کردند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت در ادامه بیان کرد: پس از انتقال متهمان به پایگاه و تحقیقات انجام شده محل اختفای متهم اصلی این پرونده در محدوده شهرک ولیعصر (عج) شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و خودروی وی نیز توقیف شد.

او افزود: این افراد شرور، دارای چندین فقره سابقه کیفری از قبیل سرقت، تهدید، مزاحمت، حمل سلاح سرد و... بوده و آثار خالکوبی و بریدگی‌های چاقو در تمامی بدن این اخلاگران نظم و امنیت اجتماعی نمایان است.

سرهنگ محمدی ادامه داد: متهمان پس از اعتراف به جرایم خود به دادسرا معرفی شدند و بنابر دستور مرجع قضایی همگی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با اشاره به این که تحقیقات برای دستگیری همدستان این متهمان ادامه دارد، از شهروندان خواست، هرگونه موارد تخلف که آرامش و امنیت شهروندان را برهم بزند، سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ به نیروی انتظامی گزارش و اطلاع رسانی کنند.

نظر شما