شناسهٔ خبر: 34819683 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیشوا بستر برندسازی در زمینه گلخانه را دارد

مدیرکل دفتر امور گلخانه‌های وزارت جهاد کشاورزی گفت:وجود ۱۴۰۰ هکتار اراضی گلخانه‌ای در آن منحصر بفرد است و می‌طلبد در این حوزه به شایستگی برندسازی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، غلامرضا تقوی مدیرکل دفتر امور گلخانه‌های وزارت جهاد کشاورزی در جلسه هماهنگی جشنواره ایده‌ها و استارتاپ‌های گلخانه‌ای اظهار کرد: پیشوا از نگاه ملی یک گلخانه‌شهر محسوب شده و وجود ۱۴۰۰ هکتار اراضی گلخانه‌ای در آن منحصر بفرد است و می‌طلبد در این حوزه به شایستگی برندسازی شود.

وی افزود: اتفاقات مهم در هر اجتماع و جامعه هدفی با یک سری مشکلات روبروست و اگر بنا باشد با بی‌توجهی به آنها سیر کرده و به دست مجموعه علمی و جوانان نسپاریم، منجر به رکود در جامعه هدف خواهد شد.

مدیرکل امور گلخانه‌های وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: امروز یکی از مسائلی که از آن رنج می‌بریم این است که کمتر ایده و راهکار ارائه می‌دهیم و باید فضا را به گونه‌ای فراهم سازیم تا افراد جرأت ایده دادن پیدا کنند.

وی در ادامه بیان کرد: در این جشنواره‌ها رویکرد را عوض کنیم و اجازه دهیم، ایده‌های مختلف هم جا پیدا کند و این فرهنگی‌ است که در کشورهای پیشرفته جا افتاده است.

تقوی خاطر نشان کرد: در جشنواره‌های استارتاپی باید ایده‌ها را به یکدیگر متصل و تجاری سازی نمود‌ و آموزش‌های لازم را ارائه داد.

وی بیان کرد: قبل از شروع جشنواره باید به پایداری آن فکر کرد و این حرکت باید به دست جامعه هدف به یک جریان پایدار تبدیل شود‌.

مدیرکل امور گلخانه‌های وزارت جهاد کشاورزی کشاورزان و تولیدکنندگان باید رکن اصلی کار باشند و ما فقط ریل گذاری و نظارت کرده و موانع را برداریم.

وی در ادامه تاکید کرد: با تشکیل ساختار اجرایی، همکاران وزارتخانه جهاد کشاورزی نیز حضور پیدا خواهند کرد تا سیاست‌هایی که در بالا تدوین شده و آنچه اینجا نیاز است، با هم تلفیق، اصلاح و اعلام نماییم.

تقوی در پایان اذعان کرد: حلقه‌های مختلف را باید به این جشنواره پیوند داد تا این اتفاق به طور وزین ‌شکل بگیرد و در عرصه بین‌المللی نیز پیگیری و مکاتبه‌های لازم را صورت داده و جهت اعتباربخشی به جشنواره از مسئولان در سطح کلان کشور دعوت خواهیم کرد.

انتهای پیام/ پ/ث/40

نظر شما