شناسهٔ خبر: 34818367 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برنامه‌های کلیشه‌ای هفته دفاع مقدس در سمنان اجرا نشود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه از اجرای برنامه‌های کلیشه‌ای در هفته دفاع مقدس پرهیز شود گفت: باید تعریف جدیدی از ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل امروز بازگو شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان سمنان که در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد به دستاوردهای مهم انقلاب و نظام اشاره کرد و اظهار داشت: مشارکت همگانی مردم در دفاع از این مرز و بوم را در هشت سال جنگی که دشمنان بر این کشور تحمیل کردند، یکی از برجستگی‌ها و شاخص‌های مهم آن دوران است.

وی افزود: ملت ایران همت و تلاش خود در دفاع از مرزهای ایران را در هشت سال دفاع مقدس چه در جبهه و چه در پشت جبهه‌ها به رخ جهانیان کشاندند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از دیگر شاخصه‌های دوران دفاع مقدس را وحدت و همدلی و انسجام بی‌نظیر آحاد مردم عنوان کرد که همه با هم فارغ از زبان و قومیت در کنار هم برابر دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادند.

خجسته پور بیان داشت: حماسه‌ها و‌ رشادت‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس امروز درس و الگویی بزرگ برای ملت ایران محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: متأسفانه برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس تاکنون آن‌طور که بایدوشاید کاری انجام‌نشده است و اگر انجام‌شده همگی کلیشه‌ای بوده و شناخت نسل امروز نیز از دفاع مقدس شناختی کلیشه‌ای است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تأکید بر بازخوانی جدیدی از دوران مقدس کرد و گفت: بهترین و ناب‌ترین الگوهای عملی و اثرگذار را می‌توان در بطن و متن دفاع مقدس جست و از آن درس آموخت.

خجسته پور تأکید کرد: شهدا و تمامی ایثارگران باید به‌عنوان برترین اسوه‌های نظام و انقلاب به نسل امروز شناخته شوند.

وی اظهار داشت: تداوم راه شهدا تضمین‌کننده امنیت نظام و انقلاب و حافظ دستاوردها و ارزش‌های مقدس آن است.

انتهای پیام/ش

نظر شما