شناسهٔ خبر: 34817890 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

نگاهی به فیلم «از قفس رها شده»؛

حمله کوسه وحشی به چهار نوجوان در عمق دریا

فیلم سینمایی «۴۷ متر پائین: از قفس رها شده» به کارگردانی جوناس رابرتز اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را از شانزدهم ماه آگوست سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی «۴۷ متر پائین: از قفس رها شده» به کارگردانی جوناس رابرتز اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را از شانزدهم ماه آگوست سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: چهار نوجوان که قصد ورود به یک شهر مدفون شده در زیر آب را دارند، بزودی متوجه می شوند که در این محل کوسه ای ترسناک قرار دارد.

حمله کوسه وحشی به چهار نوجوان در عمق دریا/////////////////////دوشنبه

جوناس رابرتز علاوه بر کارگردانی نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی را نیز بر عهده داشته است، در کنار رابرتز، ارنست ریرا نگارش فیلمنامه را به صورت دیالوگ نویسی انجام داده است. 

کارین فاکس، سوفی نرسی، جان کوربت، سیستین رز استالونه، الکس مانسیلا، نیا لانگ، برایان تجو، دیوی سانتوس، برک بانسیر و رالف روود از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم بازی می کنند. 

حمله کوسه وحشی به چهار نوجوان در عمق دریا/////////////////////دوشنبه

از جمله نکات قابل توجه در این فیلم باید به حضور سیستین رز استالونه دختر سیلوستر استالونه اشاره کرد، استالونه سالها به عنوان یکی از بازیگران مطرح سینمای هالیوود در آثاری همچون راکی و رمبو به ایفای نقش پرداخته است.

انتهای پیام/

 

نظر شما