شناسهٔ خبر: 34817632 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جزئیات هزینه ۲۵۰ میلیون دلاری صندوق عقب پژو ۲۰۶

رحمانی گفت: موضوع هزینه ۲۵۰ میلیون دلاری طراحی صندوق عقب ۲۰۶ در حال پیگیری است و اگر تخلفی صورت گرفته برخورد خواهد شد.

صاحب‌خبر -

برخورد قاطع با موضوع هزینه ۲۵۰ میلیون دلاری صندوق عقب ۲۰۶رضا رحمانی وزیر صنعت در گفت گو با  خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صحبت اخیر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مبنی بر هزینه ۲۵۰ میلیون دلاری صندوق عقب خودروی ۲۰۶ صندوقدار گفت:  به محض آنکه این موضوع را شنیدم فوری دستور دادم رسیدگی شود. در باره چنین موضوعاتی با هیچ کس تعارف نداریم و در هرمرحله و هرکجا احساس کنم تخلفی صورت گرفته ورود پیدا کرده و برخورد می‌کنیم.

رحمانی تاکید کرد: این موضوع برای سال‌های قبل است و به طور قطع مدیران این بخش جابه جا شده است که البته برای ما هیچ فرقی نمی‌کند و ما ساز و کار‌های لازم را انجام می‌دهیم.

وزیر صمت بیان کرد: در گذشته چنین مواردی وجود داشته و ما ورود کرده و برخورد خواهیم کرد و حتی اگر مورد مربوط به ۲۰‌سال پیش هم باشد پیگیری خواهیم کرد و مماشات نمی‌کنیم.

وی گفت: موضوع طراحی صندوق عقب ۲۰۶ کلی گفته شده و مستلزم بررسی تمامی اسناد است، اما قطعا اگر تخلفی صورت گرفته باشد برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید:معرفی خودرو‌های بالای ۱۰۰ میلیون تومان + جدول

رحمانی با بیان اینکه یک اقدام اساسی و نهضتی برای رفع مشکل بیکاری صورت گرفته است گفت: تشویقاتی را از جمله تقبل تمامی و یا بخشی از حق بیمه توسط دولت در نظر گرفته شده که این موضوع پیگیری و در این رابطه اقداماتی انجام شده است.

انتهای پیام/

بررسی صحت موضوع هزینه ۲۵۰ میلیون دلاری طراحی ۲۰۶ صندوقدار

نظر شما