شناسهٔ خبر: 34817596 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سمنان:

۶۰ راوی دفاع مقدس در استان سمنان آموزش دیدند

سمنان- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان بابیان اینکه برگزاری جلسات روایت‌گری شهدا در دستور کار است، گفت: ۶۰ راوی برای بیان جان‌فشانی‌ شهدا و جانبازان در استان آموزش دیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن فریدون بعدازظهر یکشنبه در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس به میزبانی سالن جلسات مدیریت بحران استانداری ضمن بیان اینکه ۶۰ راوی برای بیان جان‌فشانی‌ شهدا و جانبازان در سمنان آموزش دیدند، ابراز داشت: نباید فراموش کرد که امنیت و آرامش امروز را مدیون رشادت و دلیری‌های ایثارگران و شهدا هستیم از این‌رو مجالس روایت گری به صورت مرتب برگزار می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه هدف از آموزش راویان دفاع مقدس، شهدا و جانبازان تبلیغ پیام آوران ایثار است، افزود: با درک این موضوع باید سرکشی از خانواده‌های شهدا و جانبازان تنها محدود به ایام خاص نشود و در همه دوران به یاد آن‌ها باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان بابیان اینکه طی چند سال اخیر سرکشی از خانواده‌های شهدا و رزمندگان روند افزایشی داشته است، ابراز داشت: مسئولان باید از هر فرصت ممکن که می‌توانند این مهم را در برنامه‌های کاری خود قرار دهند.

فریدون اضافه کرد: خانواده‌های جانبازان و شهدا نیازی به حضور مسئولان در خانه‌های خود ندارند بلک بر عکس این نیاز اصلی مربوط به خود مسئولان می‌شود که به صورت منظم این اقدام را انجام دهند تا از رشادت و دلیری‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس برای هدف‌های امروز جامعه درس گیرند.

وی بابیان اینکه برنامه هیا هفته دفاع مقدس باید به صورت مردمی و توسط آن‌ها برنامه‌ریزی و اجرا شود، افزود: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان بر اساس برنامه‌ریزی هدفمند دیدار از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را در دستور کار خود قرار دهند.

نظر شما