شناسهٔ خبر: 34817512 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس دادگستری قم:

دستگاه قضایی به کمک رونق تولید می‌شتابد

قم - رئیس کل دادگستری استان قم گفت: دستگاه قضایی در راستای تحقق شعار سال آمادگی دارد با سایر دستگاه‌های اجرایی به صورت کامل همکاری کند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی مظفری ظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس دادگستری قم، اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائلی که در دستور کار داریم، کاهش ورودی پرونده‌ها به دادگستری است و سعی کردیم این موضوع را در خراسان و کرمانشاه محقق کنیم.

وی سند تحول دستگاه قضایی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: تحقق اهداف کلان این سند به ویژه تحقق حقوق عامه از جمله اولویت‌های دادگستری استان است.

رئیس کل دادگستری قم، با بیان اینکه از مهمترین وظایف ما تکریم قضات استان است، تصریح کرد: شهر قم، شهر علم و اجتهاد است و قوانین نیز بر پایه فقه است و با توجه به اینکه علما در این شهر حضور دارند باید از ظرفیت آنان بهره برد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی استان در کنار سایر سازمان‌ها هر جا که نیازمند پشتیبانی قضایی در راستای حل مشکلات اقتصادی و رونق تولید است، وارد می‌شود، گفت: در راستای تحقق شعار سال دستگاه قضایی آمادگی همکاری با سایر دستگاه‌ها را به صورت کامل دارد.

حجت الاسلام مظفری با بیان اینکه مردم قم بیشترین نقش را در تشکیل حکومت انقلاب اسلامی داشتند، تصریح کرد: مردم باید حلاوت و شیرینی قانون و عدالت را بچشند که لازم است در این راستا تلاش بیشتری شود.

نظر شما