شناسهٔ خبر: 34817436 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

با داشتن ثبات قدم در مسیر ولایت، کمر دشمن را خواهیم شکست

حاجی صادقی گفت: تا زمانی‌که در مسیر ولایت فقیه ثابت قدم باشیم دشمن نخواهد توانست کمر این انقلاب را بشکند، و ما کمر دشمن را خواهیم شکست.

صاحب‌خبر -

با ثبات قدم در مسیر ولایت، کمر دشمن را خواهیم شکستبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه که در اختتامیه جشنواره مالک اشتر سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه امروز باید فرماندهان سپاه پاسداران افتخار کنند که در نظام ولایت فقیه عهده‌دار مسئولیت شده‌اند، گفت: به همین منظور ضروری است که در همراهی با ولایت فقیه همچنان در صراط مستقیم باقی بمانید و باید مدنظر داشت که ثابت قدم ماندن در مسیر ولایت بسیار سخت است، اما آنکه بتواند ثابت قدم بماند، کار بزرگی کرده و در صراط مستقیم قدم نهاده است.

او ادامه داد: به محض اینکه مسئولان کشور از ولایت تبعیت کردند امداد‌های الهی هم نازل شد.

بیشتر بخوانیدبازدید نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران از منطقه نازعات

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: مسئولان کشور و فرماندهان نترسیدن از دشمنان را از رهبر انقلاب فرا گرفته‌اند و نمونه بارز این مسئله شجاعت سپاه پاسداران در انهدام پهپاد جاسوسی است.

او در پایان تاکید کرد: تا زمانی‌که در مسیر ولایت فقیه ثابت قدم باشیم دشمن نخواهد توانست کمر این انقلاب را بشکند، و ما کمر دشمن را خواهیم شکست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما