شناسهٔ خبر: 34817432 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت جهاد کشاورزی | لینک خبر

36 دریائی نمونه سال 98 با حضور مقامات کشوری و لشگری تقدیر شدند

صاحب‌خبر -

در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی و دریانورد با حضور وزیر راه و شهرسازی و مقامات کشوری و لشگری، از 36 دریائی نمونه کشوری سال 1398 تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان شیلات ایران، مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی و روز دریانورد، با حضور مدیرعامل و اعضاى هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردى، مدیران ارشد ارگان‌هاى دریایی و دریانوردان و دریاییان کشور در سالن همایش‌های صدا و سیما بین‌المللی برگزار شد.

شعار جامعه دریایی کشور برای مراسم سال جارى "توسعه دریایی کشور با ایجاد فرصت‌های شغلی برابر" تعیین شده است و در مراسم جشن دریاییان ایران در سال جاری، 700 نفر از فعالان، مدیران و کارشناسان بخش‌های مختلف دریایی و دریانوردی کشور حضور داشتند.

عناوین دریائیان نمونه سازمان شیلات که در این مراسم مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند به شرح ذیل است: علی‌اصغر مجاهدی پیشکسوت دریایی نمونه، شیروان عنایتی ایثارگر نمونه دریایی، وحید فروزنده دریایی نمونه، ریاست مدیر نمونه بندر مرکزی لنگه، ناخدا عبدالحکیم هوت دریانورد نمونه ماهیگیری، ناخدا عباس فولادی دریانورد نمونه ماهیگیری، ناخدا توفیق نصاری دریانورد نمونه

نظر شما