شناسهٔ خبر: 34817320 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در بسته اخبار اجتماعی ایسنا بخوانید

وضعیت سربازی رتبه‌های برتر کنکور / علل گرد و خاک در سیستان‌وبلوچستان

71635

تشکر وزارت بهداشت از حکم دادگاه ویژه روحانیت برای دو مدعی طب اسلامی، استقرار اورژانس در ایستگاه‌های آتش‌نشانی، بررسی علت گرد و خاک سیستان بلوچستان، برخورد با مسافربران شخصی در فرودگاه‌ها و... عناوین برخی از مهم‌ترین اخبار امروز تحریریه اجتماعی ایسنا هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، برخی از مهم‌ترین عناوین خبری تحریریه اجتماعی ایسنا در روز یکشنبه _۲۷مردادماه در پی می‌آید که با کلیک بر روی تیتر خبرها می‌توانید به متن کامل آن دسترسی داشته باشید:

افزایش ۲۹ درصدی شهریه مهدهای کودک تهران/ کلاس‌های فوق برنامه اجباری نیست

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با بیان این که اعمال افزایش قیمت شهریه مهد کودک از خرداد ماه سال جاری امکان پذیر شده است، گفت: براساس جلسه کارگروه تنظیم بازار استان افزایش قیمت‌ها ۲۹ درصد نسبت به سال قبل تعیین شده است.

چند آرزو و یک حسرت زیر سقف یک مدرسه سه در چهار

اینجا روستای کوچکی در منطقه «گُشت» شهرستان سراوان سیستان و بلوچستان است؛ جایی که تا چشم کار می‌کند بیایان است و تا کیلومترها هیچ رد پایی از آبادانی نمی‌بینی، اما در دل همین چند ساختمان بی‌روح و ساده و یک چادر عشایری، اتاقک گلی کوچکی ساخته‌اند و پرچم سه رنگی که بر فرازش در باد تکان می‌خورد به تنهایی خودنمایی می‌کند.

تشکر وزارت بهداشت از حکم دادگاه ویژه روحانیت برای دو مدعی طب اسلامی

به دنبال پیگیری‌های این وزارتخانه برای برخورد با آنچه "سوداگران طب ایرانی و سنتی و دخالت‌های غیرمجاز و خطرآفرین در درمان" خوانده، اخیرا حکم قطعی محکومیت برای دو تن صادر شده است. در همین راستا مدیرکل نظارت بر درمان وزارت بهداشت از مردم خواسته که با هوشیاری در انتخاب شیوه‌های درمان صحیح، سلامت خود را تضمین کنند.

مشکلات داروسازان از حد گذشته است/چاره‌اندیشی کنید

عضو هیات مدیره انجمن داروسازان ایران با اشاره به عمده‌ترین مشکلات داروسازان گفت: علی رغم همه تلاش‌هایی که صورت گرفته، متاسفانه باید اذعان کنیم که شرایط داروسازان، وضعیت ناگواری است و مشکلات آن‌ها از حد گذشته است و باید در این خصوص چاره‌اندیشی ریشه‌ای صورت گیرد.

استقرار اورژانس در ایستگاه‌های آتش‌نشانی

شهردار تهران از افتتاح هفت ایستگاه جدید آتش نشانی در آینده خبر داد.

جلسه مسئولان فرهنگی شهرداری تهران با دستفروشان + جزییات

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در مورد جرئیات جلسه با دستفروشان مترو برای رسیدن به راه حلی مشترک توضیحاتی ارائه کرد و گفت: ما در مسائل اجتماعی، رویکرد جدیدی داریم و می‌خواهیم صدای  دستفروشان و یا کودکان کار را در تصمیم‌گیری‌ها بشنویم و بجای آنها تصمیم نگیریم.

چهار باغ اراضی عباس آباد هدیه رهبری به مردم تهران

شهردار تهران با اشاره به اینکه تحویل مجموعه اراضی عباس آباد برای بهره‌برداری پروژه‌های طراحی شده در این مجموعه بدون حمایت مقام معظم رهبری امکان پذیر نبوده، افزود: مجموعه چهار باغ تهران در حقیقت هدیه مقام معظم رهبری به مردم تهران است.

برخورد با مسافربرهای شخصی در فرودگاه‌ها

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از برخورد با مسافربرهای شخصی در اطراف فرودگاه‌ها خبر داد.

آیا رتبه‌های برتر کنکور از سربازی معاف می‌شوند؟

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که چیزی به نام معافیت سربازی برای نخبگان و رتبه‌های برتر کنکور وجود ندارد.

دستگیری سارقان مسلح صرافی خیابان جمهوری

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند شش نفره سرقت مسلحانه که با سوء استفاده ازاسلحه، بی‌سیم و دستبند اقدام به سرقت مسلحانه از صرافی‌ها می‌کردند، خبر داد.

آتش‌سوزی در ۱۱ هزار هکتار از جنگل‌ها و مراتع کشور از ابتدای تابستان

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری ضمن اشاره به اینکه از ابتدای تابستان تاکنون ۱۱ هزار و ۲۵۴ هکتار از جنگل‌ها و مراتع کشور در پی آتش‌سوزی آسیب دیده‌اند، گفت: بیش از ۹۰ درصد از این آتش‌سوزی‌ها عوامل انسانی دارد که در صدر این عوامل پرتاب ته‌سیگار به کنار جاده و جنگل است.

علت گرد و خاک سیستان‌ و بلوچستان چیست؟

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: گرد و خاک سیستان و بلوچستان ریشه در بادهای ۱۲۰ روزه دارد.

افزایش موقتی ازن در هوای تهران

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با کاهش میزان ناپایداری‌های جوی طی برخی ساعات امروز (۲۷ مرداد) بر غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ازن افزوده می‌شود.

به گزارش ایسنا، پنج خبر پربازدید تحریریه اجتماعی ایسنا در روز ۲۷مرداد ماه ۹۸ و تا لحظه مخابره این گزارش، به شرح زیر است:

مرگ ۱۳ زائر حج در مکه و مدینه/ بازگشت ۴۳ زائر بیمار ایرانی از عربستان

اسیدپاشی پدری روی پسر و عروسش در خلخال+عکس

تشکر وزارت بهداشت از حکم دادگاه ویژه روحانیت برای دو مدعی طب اسلامی

دستگیری و چرخاندن اراذل و اوباش عامل درگیری در مهرآباد

برخورد با مسافربرهای شخصی در فرودگاه‌ها

انتهای پیام

نظر شما