شناسهٔ خبر: 34816956 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ساخت ۲ هزار مستند توسط صداوسیما طی ۳ سال آینده

معاون امور استان‌های رسانه ملی گفت: مبتنی بر شناخت اقلیم، فرهنگ، رسوم و مشاهیر استان‌های کشور ۲ هزار مستند در حوزه تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در یک برنامه ۳ ساله تدوین کردیم که اینک در سال اولش هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد علی دارابی عصر امروز در آیین اختتامیه جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها اظهار کرد: سال گذشته به همت مسئولان استانی در ۴۰ سالگی انقلاب کار بزرگی انجام داده و راه بزرگ طی شده را به جوانان نمایش دادیم.

وی افزود: مبتنی بر شناخت اقلیم، فرهنگ، رسوم و مشاهیر استان‌های کشور و با مشارکت و گفتگو با مدیران استان ها، ۲ هزار مستند در حوزه تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در یک برنامه ۳ ساله تدوین کردیم که اینک در سال اولش هستیم.

معاون امور استان‌های رسانه ملی برنامه ریزی برای بیانیه گام دوم، رونق تولید و صیانت از زبان و ادب فارسی را سه حوزه‌ای مورد توجه صداوسیما در طی سال جاری عنوان کرد و خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات در سازمان تشکیل شده و وظیفه ما فراهم ساختن حضور گستره مردم در انتخابات است.

وی از تدوین و ابلاغ نظام نامه صداوسیما مراکز برای نخستین بار خبر داد و افزود: باید تولیدات ما با پشتوانه کارشناسی باشد و آموزش به عنوان روح حاکم بر سازمان ما قرار بگیرد.

دارابی با اشاره به افزایش آثار نمایشی در این دوره بیان کرد: هیئت داوران اعلام کردند که رقابت سختی وجود داشت که این امر گویای رشد کار‌های نمایشی است.

وی در پایان از فعالیت بیش از ۱۰۰ نفر از کارشناسان خبره برای داوری ۹۴۷۹ اثر تقدیر کرد و گفت: جشنواره ۲۳ ام در تابستان سال ۹۹ به میزبانی استانداری اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ق

نظر شما