شناسهٔ خبر: 34816629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس سازمان صدا و سیما:

وظیفه صداوسیما کمک به توسعه مناطق کم برخوردار است

رئیس سازمان صداوسیما با بیان اینکه خراسان شمالی ظرفیت‌های خوبی برای معرفی دارد، گفت: وظیفه صداوسیما کمک به توسعه مناطق کم برخوردار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، عبدالعلی علی عسکری امروز(27 مرداد) در جلسه شورای اداری خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری خراسان شمالی برگزار شد، با بیان اینکه وظیفه صداوسیما کمک به توسعه مناطق به ویژه مناطق کم برخوردار است، گفت: امیدواریم بتوانیم در زمینه های مختلف کمک حال استان‌ها و از جمله استان خراسان شمالی باشیم.

 

رئیس سازمان صداوسیما افزود: این استان دارای ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و کشاورزی است و امید است بتوانیم در این زمینه ها به رشد و توسعه استان کمک کنیم.

 

سیامک ره پیک، مسئول پژوهشکده شورای نگهبان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به انتخابات پیش رو، افزود: انتخابات و رأی مردم حق‌الناس است و باید از آن صیانت و حفاظت کرد.

 

وی بدنه مردمی در نظارت و اجرای انتخابات را از جمله مکانیزم‌های مهم در انتخابات بیان کرد و ادامه داد: یک بدنه گسترده مردمی باانگیزه، باصلاحیت و قابل‌قبول، مجموع برگزاری انتخابات را بر عهده‌دارند که نشان از وجود نظارت مردمی بر انتخابات است.

 

ره پیک، نظارت را در چارچوب قانون دانست و افزود: رعایت بی‌طرفی و انصاف، اخلاق و قانون ازجمله نکات مهم در عملکرد ناظران انتخابات است.

 

 

نظر شما