شناسهٔ خبر: 34816392 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در صورت تداوم تجاوزها؛

جهاد اسلامی فلسطین: غزه به جهنم صهیونیست ها تبدیل می شود

تهران- ایرنا- داود شهاب سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز یکشنبه با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سه فلسطینی در نوار غزه، تأکید کرد؛ اگر صهیونیست ها به تجاوزهای علیه غزه ادامه دهند، غزه به جهنم آنان تبدیل می شود.

صاحب‌خبر -

شهاب در مصاحبه با شبکه خبری المیادین گفت: این حق مردم فلسطین است که به مقاومت در مقابل تروریسم اسرائیلی ادامه دهند. اشغالگران، جنگ علنی را علیه فلسطین به راه انداختند؛ بنابر این مردم  نمی توانند پرچم سفید به دست بگیرند و تسلیم بشوند؛ ما توان پاسخگویی به تجاوزهای دشمن را داریم.

وی با اشاره به جنایت اخیر صهیونیست ها در نوار غزه، تأکید کرد: اسرائیل باید مسؤولیت کامل جنایت ها و تجاوزهایش علیه غزه را برعهده بگیرد.

در پی حملات بامداد امروز (یکشنبه) رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه، سه جوان فلسطینی شهید و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

شهاب تصریح کرد: اگر صهیونسیت ها به تجاوزهای خود علیه غزه ادامه دهند، این باریکه را به جهنم آنان تبدیل خواهیم کرد؛ چرا که غزه قدرت دارد و در برابر دشمن، سرسختانه مقاومت می کند.

وی با اشاره به تلاش سران صهیونیستی برای بهره برداری سیاسی از حملات به غزه، تأکید کرد: مردم فلسطین اجازه نمی دهند که صهیونیست ها از آنان به عنوان یک ابزار در انتخابات داخلی خود سوء استفاده کنند.

این عضو جهاد اسلامی فلسطین خطاب به صهیونیست ها گفت: به فکر شکست غزه نباشید؛ مردم این باریکه قادر به مقاومت وایستادگی هستند.

شهاب افزود: مقاومت با قدرت تمام به تجاوز دشمن پاسخ خواهد داد و مردم غزه هرگز تسلیم محاصره ای که باید لغو شود، نمی شوند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه برخی مناطق نزدیک به حصار های امنیتی و زمین‌های زراعی در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

طبق بیانیه وزارت بهداشت فلسطین "محمود عادل الولایده" بیست و چهارساله، "محمد فرید ابوناموس" بیست و هفت ساله و "محمد سمیر الترامسی" بیست و شش ساله، شهدای بمباران های بامداد امروز هستند.

این در حالی است که ارتش رژیم اشغالگر شنبه شب مدعی شد؛ سامانه موشکی «گنبد آهنین» دو فروند از سه راکت شلیک شده از نوار غزه به سوی شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه را رهگیری کرده است.

نظر شما