شناسهٔ خبر: 34815101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فعالان عرصه فناوری در مسیر پیشرفت داخلی

بومی‌سازی مبدل حرارتی گرافیتی در کشور

شرکتی دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با تکیه بر دانش بومی و نیروی متخصص به دانش فنی تولید مبدل حرارتی گرافیتی در کشور دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ سرپرست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: شرکت فنی و مهندسی رویان مبدل، با استفاده از روش مهندسی معکوس این مبدل حرارتی با قابلیت تبادل حرارت سیالات خورنده اسیدها یا بازها را طراحی کرده وساخته است.
جعفر قیصری افزود: آشنایی با استانداردهای معتبر جهانی، به کارگیری کارشناسان ورزیده، استفاده از نرم‌افزارهای مهندسی پیشرفته، دسترسی به مواد اولیه مرغوب و نظارت دقیق و کنترل کیفیت موجب موفقیت رویان مبدل شده است.
وی گفت: مبدل‌های حرارتی پوسته و لوله، مبدل‌های حرارتی هوا خنک، مبدل‌های حرارتی صفحه‌ای، برج خنک کننده، فلوید کولر، هواسازها، چیلرها و انباره سرما از جمله محصولات دیگر این شرکت از دوره فعالیتش از سال 1374 تاکنون است.
سرپرست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان افزود: این مجموعه ی دانش بنیان با تهیه نقشه ساخت و دفترچه‌های فنی بسیاری از دستگاه‌ها وارداتی، امکان ساخت داخلی آن‌ها را فراهم کرده است.
شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان تاسیس در سال 1372 سابقه عضویت در انجمن بین‌المللی پارک‎های علمی (IASP) و انجمن پارک‎های علمی آسیا (ASPA) و متخصصان پارک‎های علمی و مراکز نوآوری (SPICE) را دارد.

نظر شما