شناسهٔ خبر: 34814523 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ورود استارت آپ ها به حوزه روستایی و عشایر برای رونق اقتصاد روستایی

صاحب‌خبر -

رحمانی گفت: ورود استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان به اقتصاد روستایی به مقابله با تحریم ها کمک کرده و ارتباط اقتصادی ایران با خارج از کشور را افزایش می دهد.

 

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج. ا. ایران، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر کشور گفت: این نمایشگاه بسیار با شور و شکوه و مردمی است و حضور غرفه داران از همه استان‌ها موجب معرفی تولیدات همه روستا‌های کشور می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر موجب می‌شود که معرفی و توزیع تولیدات روستا‌ها به سراسر کشور و خارج از ایران توسعه یابد؛ البته لازم است دولت از آن‌ها در این زمینه حمایت بیشتری داشته باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت حضور شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌های روستایی در این نمایشگاه را نقطه قوت این رویداد ارزیابی کرد.

وی ورود استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان به اقتصاد روستایی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و تصریح کرد: این امر به مقابله با تحریم‌ها کمک می‌کند و ارتباط اقتصادی ایران با خارج از کشور را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید :طرح توان افزایی زنان روستایی در تولید محصولات سالم عملیاتی می‌شود

رحمانی یادآور شد: حضور شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها در این حوزه به معرفی توانمندی روستائیان کمک خواهد کرد.

وی همچنین از حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت از نواحی صنعتی روستا‌ها خبر داد و گفت: صنعت بوم گردی و گردشگری در روستا‌ها  از طریق استارت آپ‌ها رونق داده می‌شود.

انتهای پیام /

برچسب‌ها:

نظر شما