شناسهٔ خبر: 34813693 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۶۸۴ طرح اشتغالزایی در روستاهای شهرستان محروم کهگیلویه اجرا می‌شود

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه گفت: در یک‌سال اخیر تعداد ۶۸۴ طرح با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیاردتومان در زمینه اشتغال پایدار روستایی به بانک‌ها معرفی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، احمدعلی خادمی در کارگروه اشتغال شهرستان اظهار داشت: سهم تسهیلات اشتغال پایدار روستایی شهرستان کهگیلویه در یک‌سال اخیر به میزان 46 میلیارد تومان بوده و درصد سهم تسهیلات شهرستان در این حوزه نسبت به سهم استان حدود 16 درصد بوده است.

وی با اشاره به تعداد طرح‌های معرفی شده در زمینه اشتغال پایدار روستایی به بانک‌های شهرستان در یک‌سال گذشته، گفت: تعداد 684 طرح با اعتباری بالغ بر 54 میلیارد و 400 میلیون تومان در زمینه اشتغال پایدار روستایی در یک‌سال گذشته به بانک‌ها معرفی شده است.

خادمی عنوان کرد: در زمینه اشتغال پایدار روستایی تعداد 351 طرح با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد و 600 میلیون تومان در یک سال اخیر قرارداد بسته شده و تعداد 327 طرح با اعتبار بالغ بر 19 میلیارد و 400 میلیون تومان نیز پرداخت شده است.

وی با اشاره به میزان پرداختی تسهیلات اشتغال پایدار روستایی شهرستان در یک‌سال اخیر، گفت: میزان پرداختی تسهیلات شهرستان کهگیلویه در یک‌سال اخیر بالغ بر 62 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه خاطرنشان کرد: میزان تسهیلات پرداخت شده نسبت به سهمیه به میزان 42 درصد بوده است.

انتهای پیام/ن

نظر شما