شناسهٔ خبر: 34813216 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۱۰ گروه جهادی به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام شدند

رئیس بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) بوشهر از اعزام ۱۱۰ گروه جهادی به نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و گفت: قرار است این گروه‌های جهادی ۴۰ هزار نفر روز خدمات رسانی به مناطق محروم استان بوشهر انجام دهند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ ذوالفقار عباسی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، یکی از ماموریت­‌های مهم سپاه، خدمات­‌رسانی به روستا‌ها و مناطق کم برخوردار دانست و اظهار داشت: بسیجیان در گروه‌های مختلف برای خدمات رسانی به نقاط محروم در ایام مختلف سال در قالب گروه‌های مختلف بسیج دانشجویی،طلاب، دانش آموزی، پزشکی، کشاورزی، آموزشی، عمرانی و محرومیت‌زدایی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی با بهره‌­گیری از ظرفیت اقشار مختلف بسیج  اعزام می‌شوند خاطر نشان کرد: بسیجیان در روستا‌ها و مناطق کم‌برخوردار با توان علمی و تخصصی در حوزه‌­های مختلف علمی و آموزشی، بهداشتی و درمانی، عمرانی و محرومیت‌زدایی خدمات رسانی می‌کنند.

رئیس بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) بوشهر از آثار برکات حضور جهادگران بسیجی در روستا‌ها و مناطق کم برخوردار خبرداد و تصریح کرد: جهادگران ضمن رفع محرومیت در ابعاد گوناگون در زمینه گسترش فرهنگ کار، تلاش و سازندگی، ایجاد خودباوری و خوداتکایی در جوانان و ایجاد زمینه­‌های خوش­بینی و امیدواری در مردم تلاش می‌کنند.

وی از اجرای اردوی جهادی در فصل تابستان خبر داد و بیان کرد: جهادگران در فصل تعطیلات تابستانی با حضور در نقاط محروم و کم‌برخوردار طرح‌های مختلفی در زمینه راهسازی، بهسازی و ساخت خانه بهداشت، مدارس، آبخیزداری،آبرسانی و طرح‌های فرهنگی و مذهبی  و کشاورزی اجراء می‌کنند.

سرهنگ عباسی‌فراز اعزام 110 گروه جهادی به نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و گفت: قرار است این گروه‌های جهادی 40 هزار نفر روز خدمات رسانی به مناطق محروم استان بوشهر انجام دهند.

وی، بیان کرد: گروه‌های جهادی یاد شده در عرصه علمی، آموزشی، بهداشت، درمان، عمرانی، خدمات مهندسی و محرومیت‌زدایی تلاش می‌کنند.

رئیس بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) بوشهربا بیان اینکه گروه‌های جهادی از اقشار مختلف بسیج محلات، دانشجویی، طلاب، جامعه پزشکی و بسیج مهندسان هستند خاطر نشان کرد: تاکنون 706 پروژه‌های کوچک و زودبازده در روستاها و نقاط کم برخوردار شهری استان بوشهر اجرا شده است.

سرهنگ عباسی‌فر پیشرفت فیزیکی طرح‌های یاد شده را 50 درصد دانست و افزود: این گروه‌های جهادی در ایام تعطیلات تابستان، نوروز و در طول سال تحصیلی به نقاط محروم برای خدمات رسانی اعزام می‌شوند.

وی، با اشاره به اینکه پروژه‌های محرومیت‌زدایی با اعتبار 307 میلیارد ریال اجراء می‌شود از احداث مسکن مددجویی خبر داد و  تصریح کرد: امسال بخش عمده‌ای  از مسکن مددجویی روستایی که توسط سپاه استان در حال ساخت است  تکمیل و تحویل مددجویان می‌شود.

انتهای پیام/ ت

نظر شما