شناسهٔ خبر: 34813042 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

با پژمان خوبیاری از ام صلال تا قشقایی

بازیکن فصل قبل ام صلال می گوید به دلیل شرایط خانوادگی و کاری خود مجبور شده به ایران بازگرده و در تیم زادگاهش عضویت دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش"ورزش سه"، پژمان خوبیاری متولد شهر شیراز است و در ابتدای فوتبال حرفه ای خود به عضویت تیم فوتبال نوجوانان فولاد خوزستان درآمد و در سال ٨٤ با این تیم زیر نظر نناد نیکولیچ به عنوان مدیر فنی تیم های پایه و کوروش بختیاری زاده به عنوان سرمربی در مسابقاتی که به میزبانی اصفهان برگزار می شد موفق به کسب مقام قهرمانی نوجوانان باشگاه های ایران گردید. در ١٧ سالگی به قطر رفت و پس از یکسال حضور در رده های پایه باشگاه ام صلال با نظر جرارد جیلی سرمربی وقت فرانسوی ام صلال به تیم بزرگسالان راه یافت تا در اولین حضور در ترکیب این تیم به عنوان جایگزین اولین گل خود را در ورزشگاه جاسم بن حمد به تیم السد بزند.

 

خوبیاری با ام صلال سابقه قهرمانی در جام حذفی این کشور را دارد. خوبیاری علاوه بر ام صلال سابقه حضور در تیم الوکره به مدت سه فصل را دارد و در این تیم با بازیکنانی نظیر گابری، ماریو منخل، رونالد دی بوئر، فرانک دی بوئر، یونس محمود، نشاط اکرم و علی رحیمه هم بازی بود و با این تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی جام ستارگان شد، او همچنین در الخور و الوکره نیز عضویت داشته و همیشه در لیگ ستارگان قطر بازی کرده است.

 

بازیکن سابق ام صلال که 2 هفته ای است به تیم قشقایی پیوسته، روز گذشته در دیدار برابر مس کرمان نمایش قابل قبولی داشت و یک گل نیز به ثمر رساند. خوبیاری درباره بازگشتش به تیم قشقایی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من 12-13 سال است که در قطر حضور داشتم اما بنابر شرایط خاص خودم و خانواده ام مجبور شدم تا به شیراز بازگردم و نمی توانستم در تیم های شهرهای دیگر بازی کنم. ترجیح دادم که به قشقایی بیایم و خوشحالم که در اولین دیدار موفق به پیروزی شدیم. این را هم باید بگویم هرچقدر هم شما در یک کشور دیگر باشید بازهم غربت است و دل آدم تنگ می شود برای وطن و خانواده اش.

 

خوبیاری همچنین افزود: ابتدای بازی خوب نبودیم و بعد از گذشت زمان راه افتادیم و خدا را شکر گل مساوی را خیلی زود زدیم و توانستیم به بازی برگردیم و در نهایت پیروز شدیم. تیم ما بازیکنان جوان و باتجربه های زیادی دارد و کاملا همدل هستیم. واقعیت را بخواهید من با تیم های لیگ ایران آشنایی زیادی ندارم و نمی دانم وضعیت چگونه است اما امیدوارم که همین روند را ادامه بدهیم و بتوانیم موفق شویم.

 

وی درباره شادی گل عجیبش در بازی روز گذشته برابر ام صلال نیز گفت: ترجیح می دهم در این باره توضیحی ندهم و سکرت باقی بماند.

نظر شما