شناسهٔ خبر: 34812205 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برخورداری تمام روستاهای حومه غربی دهدشت از نعمت گاز طبیعی

بخشدار مرکزی کهگیلویه گفت: همه روستاهای واجد شرایط گازرسانی در حومه غربی دهدشت از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید شرمت‌الله حسینی‌پرور امروز در جمع دهیاران بخش مرکزی شهرستان اظهار داشت: تنها منبع مالی دهیاری‌ها از منابع دولتی است.

بخشدار مرکزی کهگیلویه گفت: به علت شرایط اقتصادی شهرستان دهیاری‌ها از درآمدزایی و دریافت عوارض محروم‌اند و همه پروژه‌های عمرانی به صورت مشارکتی با همکاری بنیاد مسکن و به صورت اقساطی انجام می‌شود.

وی افزود: سه دهستان شامل 137 روستای دارای سکنه در بخش مرکزی وجود دارد که حومه شرقی با 12 هزار نفر پرجمعیت‌ترین دهستان این بخش است.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به روستاها تصریح کرد: در حالی که در ادوار گذشته تنها معابر اصلی روستاها آسفالت می‌شد اما طی پنج سال گذشته 36 روستای بخش به طور کامل آسفالت شدند.

حسینی‌پرور افزود: زیرسازی روستاها از اعتبارات دهیاری‌ها انجام شده و با استفاده از سهمیه قیر ملی بنیاد مسکن آسفالت شدند.

این مسؤول با بیان اینکه ساکنان روستاهای حومه شرقی طی سال‌های گذشته از تنش آبی رنج می‌بردند، گفت: با احداث مجتمع آبرسانی تنگ پیرزال مشکل آب 15 روستا حل شد.

وی از بهینه‌سازی برق تعداد زیادی از روستاها به دیگر خدمات دولت در بخش مرکزی یاد کرد و گفت: همه روستاهای واجد شرایط در حومه غربی از نعمت گاز برخوردار هستند و در دهستان دشمن زیاری نیز عملیات گازرسانی در حال انجام است.

 

انتهای پیام/82016

نظر شما